Patrick succes!!! Hoop dat alles goed gaat/is gegaan...
welkom nieuwe!!! Gezellig!!!
Onze tandarts (vd paarden) zegt dat je beter de 1e 2 maanden en de laatste 2 maanden van de dracht niet kan sederen niet omdat het per definitie fout gaat, maar meer voor het zekere...
_Patrick_
Geplaatst: 10-07-12 15:59
Heb net de arts gesproken, de operatie is goed verlopen en hij staat al weer lekker terug in zijn stal. Ze hebben de liesringendicht gemaakt, dus kan hij geen liebreuken meer krijgen. Ze hebben ook de gastroscopie gedaan, daarvan wist deze arts de uitslag nog niet van hij zou me terug bellen als hij dat weet. De zenuwtest kunnen ze donderdag pas doen ivm met de narcose die hij gehad heeft.
Ik hoop dat het snel en goed gaat herstellen van de operatie en hij dan straks weer lekker met Whis samen kan zijn.
Muzefee
Geplaatst: 10-07-12 16:53
*gluurt om het hoekje*
Weet sinds vorige week dat Heaven ook weer drachtig is! Nadat ze één keer terug gekomen is de tweede keer op één inseminatie raak! Ze is dan ook uitgerekend op haar eigen verjaardag, 17 mei!
Gaaf hoor Muzefee!! krijg je dan wel papiertje bij je veulen?
Patrick fijn dat het allemaal goed is gegaan
wollies
Geplaatst: 10-07-12 17:01
Hier nog iemand die in wil scharen. Mijn merrie is 7 juli geïnsemineerd. Whatever (Wupje) is een Flemmingh x Belisar en pap's is Chin Chan (Samba Hit x Junior STV). Haar 2e veulen, mijn eerste
Gaaf hoor Muzefee!! krijg je dan wel papiertje bij je veulen?
Ja hoor! Part Bred papier en als het even mee zit wordt hij volgend jaar wel goedgekeurd, dan kan het veulen als 3-jarige alsnog overgeschreven worden als NWR.
Wordt al een lekkere drukke boel hier zie ik, veel DBT 2013-ers.
Tjinta
Geplaatst: 10-07-12 20:51
Hee weer twee 'bekenden' voor mij. Muzefee gefeliciteerd. Fijn dat Heaven weer drachtig is. Prachtige hengst!
Kelly Taco gaaf dat jij er ook bij bent in 2013.
Patrick de operatie is in ieder geval al goed gegaan. Fijn dat hij weer bij is. Hopelijk gaan de rest van de onderzoeken ook gewoon goed. Ben je nu iets over de zorgen heen??
Wollies welkom. Spannend voor jou het eerste veulen. Leuk.