Nou, ze heeft het er al even naar voren gelegd. Leuk hoor.. en idd, rustig natuur z'n beloop laten.. Heb de nageboorte bij die van ons ook wel eens opgeknoopt, merrie ging achteruit lopen en er op staan..
Kijk morgen even verder!
Edit: Wij waren trouwens wel minder van het veulen schoonmaken.. laat dat de moeder doen, dan krijgen ze een band..
ah, zie dat ik Sunny gemist heb! Maar lees ook dat mams in de weg lag
@Elan: ik dacht dat ook wel eens: waarom laten ze alles niet met rust?? Tot ik er achter kwam bij de Elements Cam dat het buiten kouder dan -20 was...Toen dacht ik: ja, dan zou ik het veulen ook zo snel mogelijk droog willen hebben... En het is wel zo dat de mensen in de VS meer meehelpen en sneller trekken bij een geboorte dan wij in de NL doen. Misschien komt het ook doordat die mensen weten dat iedereen meekijkt en de "anderen" ook altijd meehelpen en droog maken.
en je volgt als eigenaar altijd je gevoel en dat kan anders zijn dan wat wij op de cam zien...
Ja, als het -20 is.. wow. Wat wij wel deden is het veulen naar voren trekken, dan kan de moeder in ieder geval de beginselen meelikken.. Kun je wel helpen om het droog te wrijven natuurlijk.. wow, dan ben ik toch blij dat het bij ons gebruikelijk is in het voorjaar. Arme beestjes