Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
zitake schreef:die van mij nog niet opvallend veel, maar logisch ook, kind drukt toch behoorlijk op blaas denk ik.
Zo nog even naar stal geweest, veulen maar weer uit stal gevist, gezien ze hem weer bij die hengst gezet hebben, met een snotneus van hier tot tokio, overal snot aan veulie, ieuw. heb hem maar heel brutaal in een lege stal gezet, maar ben het toch een beetje beu nu. Is hij net van dat idiote hoesten af, tuurlijk gooi em nou maar bij een snotneus in. maar goed, yonce gaat deze week verhuizen en hoop dat hij dn nog even in zn gewone stal kan staan. Hij zou 3 keer door de omheining heen gegaan zijn vandaag, zijn ze als een dolle erachteraan gerend en weet ik wat nog allemaal. Definitief contact verbod voor alles wat beweegt op stal. Als ik nu nog een keer merk dat er een aan zit, dan hangen ze...
Even nog sms naar stalhouder gestuurd, dat ik het gewoon beu ben. Neemt morgen de twee verantwoordelijke nog even apart.
inowa schreef:kwamen weer mooie foto,s voorbij!!
ines;erg vervelend als ze niet willen luisteren..
net te horen gekregen dat de hengst waar pepper een veulen van krijgt niet goedgekeurd is helaas....ach,als het veulen bij pepper goed genoeg is dek ik haar nog een keer met hem.
het is gewoon zo,n mooie hengst en hij past heel goed bij pepper..
Magic_Ice schreef:Zitake, wat vervelend bij jullie op stal! Wat doen ze dan precies dat je hengst uitbreekt en waarom stond je jaarling bij een andere hengst in de box? of begrijp ik dat nou verkeerd?
Hier nog geen overtollige watervallen uit de merries, zal binnenkort wel een keer gaan beginnen nu ze tegen het einde aan beginnen te lopen.