ik zie dat wolga ook eindelijk haar veulen heeft? net op de dag dat je aan het oppassen bent hiboune?
IvysToeter
Geplaatst: 18-04-10 19:55
uier ivy vandaag
van achteren af (de spenen lijken ietsjes meer uit elkaar te gaan staan)
kont (kan iemand voor mij in paint aanstrepen waar die banden nou zitten?)
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-04-10 20:09
Ivystoeter, ik heb wel een foto waar het heel duidelijk op te zien is.
Deze merrie heeft extreem weggevallen banden, en die zijn na dit veulen ook nooit meer helemaal vol teruggekomen. Merrie is hier 19 jaar. Op de achterhand naast de ruggewervels zie je gewoon een deuk. Daar normaal gesproken banden (spieren) en die maken de kont mooi vol. Als ze slapper worden zie je dat de kont niet meer zo mooi rond is, en dit is een heel extreem geval, maar je kunt wel duidelijk zien waar ze zitten.
Neonlight, Ze heeft alleen de laatste 2 keer over gedragen alle keren er voor rond de 335 dagen. Ik verwacht ook niet dat het heel snel zal komen, maar ben benieuwd wat andere denken. Uier is wel verder dan vorige keer op 330 dagen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-04-10 20:18
Ze zal denk ik zeker niet de komende dagen bevallen, die uier moet nog een stukje voller als ik vergelijk met die cup GGG die ze de vorige keer had. Ik zal trouwens eens je topic gaan bekijken, is er gisteren niet van gekomen. Dan zie ik ook meer Mabel.
Ja dan zie je meer mabel idd. Ze mag ook niet komende dagen bevallen ik en Henneke moeten werken en van het weekend heb ik een feest en viert mijn moeder ook nog haar verjaardag. Haar gedrag begint ook te veranderen, ze word veel aanhankelijker, zelfs tijdens het grazen komt ze ff een knuffel halen. Ik zelf gok op ongeveer 2 weken.
neon je zal hem vast een keer bij dibbits gezien hebben ze hebben idd een mooie combinatie gevormd eh voor de lief hebber het gehele koppel moeder Wolga en dochter zijn te koop
ivy ik vind het toch al een mooi uier..hiba zou hier meer kunnen bevallen en ik had gister oppas dienst en toen ik zei ik s avonds tegen opa die gaat vannacht der uier was mooi en tuutjes stonden naar beneden.. en jawel
hele mooie veulens voorbij zien komen! heerlijk he al dat jonge grut
morgen papa's dure camera even pikken en de kleine met hibs op de wei zetten en foto's maken
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-04-10 20:29
Ik heb Ulex inderdaad bij Dibbits gezien, ik ging altijd even bij zijn stal kijken, ik vind hem erg leuk.
Inge, Mabel laat het nog wel even zitten denk ik (hoor mij, die altijd alle bevallingen mist ). Kling is nog niet klaar, uier ook niet, Mabel lijkt er zelf overigens wel klaar voor te zijn, ze kijkt echt zo van "zucht, die dikke buik ben ik moe".
jolandje
Geplaatst: 18-04-10 20:30
aaah, wat is dat toch genieten in dit topic, al die veulentjes, tammara zit vandaag op 298 dagen
Nou net bij Dau gekeken. De echte melk is weer vertrokken dus kijk vanavond laat nog wel een keer..Overigens is ze pretty chaggo.. Raakte haar voorbeen aan, en kwam met bek open op me af.. Als Greta bijt bij aanrakingen bevalt ze de zelfde dag.. dus? Afwachten he..