Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sowieso schreef:ik meld me hier ook maar eens.
Na vorig jaar een heeeel seizoen Tango in mijn merrie hebben gespoten bleef ze helaas leeg. Aangezien ze nog nooit dragen is geweest kreeg ik elke keer met het scannen meer stress.
Dit jaar voor Westenwind gekozen en JIPPIE gisteren is ze na de 1e poging al dragend gescant. Over 11 dagen nog een keertje scannen om te kijken of het hartje klopt en er niet stiekem 2 zitten en dan hopen dat het blijft zitten.
In elk geval is de stress een stuk minder nu ze in elk geval dragend kan worden!
manueeltje84 schreef:sowieso schreef:ik meld me hier ook maar eens.
Na vorig jaar een heeeel seizoen Tango in mijn merrie hebben gespoten bleef ze helaas leeg. Aangezien ze nog nooit dragen is geweest kreeg ik elke keer met het scannen meer stress.
Dit jaar voor Westenwind gekozen en JIPPIE gisteren is ze na de 1e poging al dragend gescant. Over 11 dagen nog een keertje scannen om te kijken of het hartje klopt en er niet stiekem 2 zitten en dan hopen dat het blijft zitten.
In elk geval is de stress een stuk minder nu ze in elk geval dragend kan worden!
Mischien pakt het sperma van Tango gewoon niet goed op jou merrie,
Je hoort het wel eens vaker hoor dat merrie,s van een bepaalde hengst niet dragend willen worden, en nadien met een andere hengst proberen en het dan wel lukt.
In ieder geval super dat ze nu dragend is.
Hopen dat het blijft zitten!
sokje87 schreef:Fijn sowieso, dat ze wel dragend is nu!
Mijn merrie is vrijdag gescand, maar ik weet nog niet hoe of wat, want ik was er niet bij. (was in het buitenland) Straks meteen naar stal.
Waarom verwacht je dat NL?