Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maargoed, Snap is zover nog niet.... maar het is wel de 320ste dag vandaag, gek genoeg voelt het wel anders nu!
Nu foto's van je merries
niet huilen meis.... ze komen er echt wel uit! Ze motten nog even afgebakken worden 
! Over een dag of 11 mag ik ook
. Lekkere siëstafoto's van de dames. Hier is het al niet anders als de zon schijnt. Snap draagt ook al zo aan de zijkant! Lee ook! Dan zijn ze en profile niet zo heel mega, maar van de voorkant des te meer
!!! En
vanwege Faye. Missy heeft een punthangbuik!
??
!!! En een enorme toeter van een buik!Arme merrie
.
.
... zou het echt ???
. Soms wat moeilijk bij te houden dus
. Prachtige glimmende Friezen zeg!! Plaatjes!! Idd heel anders dan de Friezen die ik vroegah heb "verzorgd" (jaja, Mac in de Friezen
), die waren echt van het ouderwetse, korte, zware type.
. Zal weer eens foto's maken. Overigens was Belly enorm aan het schudden vanmiddag. Lee maakte er weinig van, maar het zag er niet uit!!! Volgens mij is hij aan het skippy-en daarbinnen
!!! 

dus bevroren hmm het lijkt me sterk 

Ohh af en toe ben ik echt DOM!! 

(Sorry voor de late reactie, had je gemist
)
Ik hou zelf iets meer van het zware type, maar deze mannen mogen er zeker ook zijn
Ben benieuwd naar foto's van je merries! 
Wat is er nou leuker als twee van die lieve kleine pluizebolletjes op 1 nacht 

Antoontje schreef:ja ik ga ook waken. Maar vanavond neem ik mn moeder mee dus ga ik wel wat slapen, wel in de stal.
?! 

marlijntjuh schreef:Antoontje schreef:ja ik ga ook waken. Maar vanavond neem ik mn moeder mee dus ga ik wel wat slapen, wel in de stal.
Heb jij afgelopen nachten helemaal niet geslapen dan?!
en morgen ook nog een tentamen haha, tot ik boven mn tentamen in slaap val 

Antoontje schreef:De eerste nacht 2 uurtjes ongeveer geslapen, en vannacht een uurtje of 4. Niet echt veel, en vandaag heb ik ook nog erg lang gereden dus nu ben ik echt kapoten morgen ook nog een tentamen haha, tot ik boven mn tentamen in slaap val
Had ik 2 jaar geleden, toen was ik bij frans in de les zo onderhand in slaap gevallen!
Dat breekt echt op! Fijn dat je moeder vanavond dan mee wil gaan om te waken!
Maar toen was ik oververmoeid
(Heb ik best vaak last van omdat ik eigenlijk veel te weinig slaap
) Maar levensbeschouwing, dat is natuurlijk ook geen vak. Hoe nutteloos is dat?!

het is tenslotte haar paard 

Antoontje schreef:het ergste is dat het een mondeling is van mn slechste vak haha
Maar mn moeder moet wel meehet is tenslotte haar paard
en levensbeschouwing heb ik niet, welke klas zit jij?
En die vent doet niet eens moeite om er iets leuks van te maken 

een hele dag om van het veulen te genieten *HINT Mythe HINT*

Antoontje schreef:nee ik moet wel even dat tentamen doen. Ach ik hoef pas om 10 over 10 en dan ben ik dindsdag vrijeen hele dag om van het veulen te genieten *HINT Mythe HINT*
Dan is Miss uitgerekend

Antoontje schreef:gefeliciteerd!! whaha, dinsdag is idd een mooie dag, maar ik vind vannacht ok wel mooi