Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:11

die van jou worden echt steeds voller marijer! leuk! Haha!

belangrijk:

IK HEB HET VEULEN GEVOELD!!!!!!!!!!!! Haha!:D:D:D:D:D
Hij was heel druk bezug en ik heb een paar schopjes gevoeld! echt super leuk!! Haha!:D:D

ook nog even foto's van haar super dikke buiK!

Afbeelding
oortjes naar voren Schijnheilig

Afbeelding

dikzak al he!

oja, let niet op mijn voet die zit in het verband en ik heb dus een speciale schoen aan (ik mocht eigenlijk helemaal niet op het paard Schijnheilig )

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:13

Ah!! Wat een heerlijk gevoel he Vrijalover!!! Echt leuk!! Ze ziet er goed uit hoor! Ook met dikke buik blijf ik het een mooie merrie vinden!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:45

jeddah schreef:
Ah!! Wat een heerlijk gevoel he Vrijalover!!! Echt leuk!! Ze ziet er goed uit hoor! Ook met dikke buik blijf ik het een mooie merrie vinden!

dank je Lachen

ik voelde de hele tijd kleinebobbeltjes en dat trilde helemaal door je zag elke keer zo'n schokje zegmaar Haha! Niet erg veel maar ik heb het gevoeld en gezien Lachen inderdaad een super gevoel! ik bleef de hele tijd staan kijken Tong uitsteken

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:15

Ik kijk even een paar dagen niet op Bokt en wat denk je: ineens een heleboel buiken op de foto!!

Ik zou mijn buik er ook goed tussen kunnen zetten ... vééls te veel gegeten met de Kerst ... dat wordt dus op dieet volgend jaar!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:08

haha mac heb je ook foto's Tong uitsteken:P

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 13:09

vrijalover schreef:
haha mac heb je ook foto's Tong uitsteken:P

Euhm ... nee ... gaan ook niet komen haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:07

hahaha ok!
mijn buikje i ook wel wat gegroeid hoor Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:39

Nou, vandaag al de derde dag achter elkaar dat het veulen flink beweegt!! Het wil eruit!!!
Maar hopelijk wacht het nog even een dag of 66 Knipoog !

Simply is nu ook heel erg gemeen naar Senna toe, ze liet eerder Senna altijd een beetje over haar heen lopen, Senna kreeg nooit echt op haar donder van Sim (Senna is Sim's eerste veulen). Maar vandaag kon Senna mooi een bijt en een trap van Simply krijgen toen ze te dichtbij kwam!

Is ze nu haar eerste veulen aan het "afstoten" wetende dat de volgende eraan komt?? Ook al drink Senna natuurlijk al lang niet mee bij Sim, ik heb wel het idee dat zoiets gaande is.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:57

Bij die van mij begint nu toch wel een buik te komen ik zat even te twijfelen of ze wel of niet drachtig was, maar ik geloof haast wel zeker dat het goed is.
Ze is nu 7 maanden ver.
Qua karakter blijft ze nog steeds hetzelfde ze is gelukkig nog niet chagerijnig.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:11

@ jeddah:

Dat kan heel goed lijkt me! drachtige merries gaan zich op den duur vaak afstoten van andere merries. Vreya is ook aardig sjaggie soms, ook tegen mij! Schijnheilig Maar ze trekt wel weer bij, is ook wel zwaar zo de eerste keer. Ze gedraagd zich zelf soms nog als een kleuter *LOL* ze pakt het liefst alles in de mond en gaat lekker lopen klieren en spelen Lachen wel een schat, maar toch best zielig. Daar heb ik wel respect voor.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:33

hier een foto van Lowara vandaag:
Afbeelding

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:33

Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:47

*LOL* Dat ziet er echt supergaaf uit!! Haha!
Hier lag niet zoveel sneeuw hoor en het lag er al helemaal niet lang *LOL*!

En wat een buiken idd! Nu beginnen alle paardjes echt mooie buiken te krijgen (Ivanka uitgezonderd, maar die begint nu een beetje uit te dijen aangezien we al bijna op 140 dagen zitten Haha!).

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:48

Gaaf Lowara voor de slee!! Jullie hebben ook allemaal zoveel mooie sneeuw, wij niet, helaas.
Lowara heeft ook een lekker buikje.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 21:09

Gaaf, zo'n koudbloed!! Bij de buren waren ze bij ons carbit aan het schieten; hier was het dus een hele stressvolle bende...

Hier lag nog veel meer sneeuw Haha! Nu nog zo'n koel paardje Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:23

Hier nog een drachtige buik in de sneeuw:
Afbeelding
De andere drachtige buik stortte enthousiast ter aarde om daarna uitvoerig te gaan liggen rollen: heerlijk, die sneeuw! Dat gaat natuurlijk lekker met zo'n warme deken. De kleintjes stonden binnen twee seconden weer overeind Haha! !
Afbeelding

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:09

haha dat ze nog overeind komen met die buik he?
Hinke was ook erg vrolijk door de sneeuw

Afbeelding

Afbeelding

pffff het aftellen is echt begonnen zeg!

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:25

Vandaag is Floortje 195 dagen drachtig. Ik dacht eigenlijk dat ze al veel verder was. Ik heb het zelf een keer uitgerekend en toen kwam ik uit op 5-5-2005 ( wel een mooie datum Tong uitsteken ) ik heb het nu via zo'n site laten uitrekenen en dan kom ik op 23-5 nog langer wachten dus...... Clown
Ben een week ik wintersport geweest en ga zo naar stal. Vraag me af of ze gegroeid is......

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:57

@Nimber: wat een mooi drafje! Loopt Hinke altijd zo netjes (en dat puur natuur)?
@Sarahlou: ik houd me gewoon aan 11 maanden na de laatste dekdatum ... de merries houden zich toch niet aan al die berekeningen ...

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:59

echt mooi die foto's in de sneeuw!! Haha!
Ik ga dat een een keer proberen dat sleetje rijden!! *LOL*

Vreya is nu al 7 maand drachtig! Lachen ik kan niet meer wachten!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:03

Haha Mac, die Lee die gewoon gaat rollen! Heerlijk zo'n merrie!! Senna deed precies hetzelfde!

Zo leuk dat er al veel merries zijn die nog maar een paar maandjes hoeven te wachten!! Het schiet voor vele al op!

Sim's veulen is op dit moment echt hyper aktief!! Beweegt gewoon ontzetted veel!! Heerlijk om te zien, vind ik zo leuk!!! Sim lijkt er zelf niet zoveel last van te hebben, maar ze loopt nu wel meer met haar staart scheef.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:13

Echt super jeddah! Vreya is soms wel wat sjaggerijnig en volgens mij is ze niet erg blij met die buik... Maarjah, eerste keer dus alles word uitgerekt enzo..

even een vraagje over het voelen, ik weet namelijk niet precies waar je het best beweging voelt.

Afbeelding
vanaf 6 maand ligt het veulen zo.

dan lijkt het me logisch dat je het veulen het beste kan voelen bij de flanken, is dat bij jullie paarden ook zo?

Want ik meende helemaal bovenaan de flanken beweging te voelen.. is dat normaal? of is dat geen veulen Tong uitsteken

Echt een mooie site van foalcam Haha! als je bedenkt dat het nu gewoon al manen heeft Lovers alles ligt al vast: geslacht, kleur, karakter enzo.

raar idee..

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:17

Tja, bij Sim voel en zie ik het veulen toch het meeste waar zeg maar op het plaatje de billen liggen. Onder de buik dus, al vanaf het begin.

Ik zie het ook wel in de flanken bewegen als het echt te keer gaat, maar verder vooral onder in de buik/flank gedeelte.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:21

wat appart Verward misschien beweegt het wel zo dat hij zn benen daarheen wurmt Schijnheilig of hij heeft een beentje extra Tong uitsteken

maar als ik daar voel, is het heel hard en voel ik niets..

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:23

Ojee, een beentje extra!! Ik hoop het niet Knipoog !

Voel je daar ook niks terwijl je het wel in de flanken ziet bewegen??

Ik wacht vaak tot ik het zie bewegen en dan ga ik ook voelen, nu dat het vaak beweegt kan dat leuk.

Eerder ging ik door mijn knieen en keek ik naar de onderkant van haar buik en zag ik het op die manier daar bewegen, het is inderdaad erg hard!!