Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze zal mss ook nog oxy gespoten krijgen erna? Maar eerst maar eens hengstig worden en dekken 
.
duimen dat Ashley gewoon netjes drachtig is. Jammer van roosje, hopelijk nu wel drachtig na het spoelen
We hadden t er van te voren nog over en het is nog gebeurd ook haha. Gisteravond weer gescand en t ei was weg.. Heel snel gesprongen dus schijnbaar. Weer geprobeerd maar mevrouw is echt bang dus vanuit de hand dekken ging m niet worden. Hengstenhouder had zelfs merries uit t land geplukt om te kijken of dr 1 hengstig was om t goedje maar gewoon op te vangen en dan te insimineren maar helaas niks hengstig… Ze heeft haar eigen dekbok nog niet binnen dus word het nu wat lastig. Keuze gehad om de volgende cyclus nog te proberen en dan gewoon direct insimineren of leeg laten en volgend jaar vroeg in t seizoen brengen zodat we dr cyclus beter kunnen volgen ipv hengstig spuiten. Hebben voor het tweede gekozen. Jammer maar hadden eigenlijk sowieso al niet verwacht dat ze naar de hengst ging dit jaar omdat ze erg slecht was in de winter. We halen Jut en Jul deze ochtend weer op!
ik vind de prijs op de site nog wel meevallen…
Nu maar lekker spieren kweken en dan een keer voor de kar doen.
ze was hele kleine follikels aan het ontwikkelen maar dat was echt van die dag. ook het gele lichaam aan de andere kant wilde ze nog geen afscheid van nemen
Overleg gehad met de dierenartsen en besloten haar hengstig te spuiten aangezien ze nu wel erg aar tijd ervoor nam want ze zit nu op dag 20. Ze gaan maandag scannen en naar verwachting dinsdag zal er geïnsemineerd worden ( op mijn verjaardag
) tijdens het bespreken zei ik nog van nou dat zou wel leuk zijn dan ben ik jarig dus we moesten lachen begint mevrouw op de achtergrond mee te lachen, hopelijk is ze het ermee eens