Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rensju schreef:Ik moet nog 5 nachten slapen voor de 18 dagen scan.. moet nog bedenken of ik een pakket doe bij de DA of losse scans. Wat hebben jullie?
ZonnetjeX schreef:Houden jullie de hengstenhouder trouwens op de hoogte van alles? Of gewoon wegbrengen als ze weer hengstig zijn? Twijfel om hem even op de hoogte te brengen.
Ibbel schreef:ZonnetjeX schreef:Houden jullie de hengstenhouder trouwens op de hoogte van alles? Of gewoon wegbrengen als ze weer hengstig zijn? Twijfel om hem even op de hoogte te brengen.
Ik vind het wel logisch om even te melden dat je er binnenkort weer aankomt. Zou het raar vinden onaangekondigd voor de deur te staan...
ZonnetjeX schreef:Zo bedoelde ik het niet haha. Ik bel uiteraard een dag/paar dagen van te voren. Ik bedoelde meer in de zin van 'mijn merrie is niet drachtig en heeft nu een bloedei dus ik sla deze cyclus over en kom haar de volgende hengstigheid weer brengen..'. Vraag me af of zij dat geen overbodige informatie vinden
ZonnetjeX schreef:Zo bedoelde ik het niet haha. Ik bel uiteraard een dag/paar dagen van te voren. Ik bedoelde meer in de zin van 'mijn merrie is niet drachtig en heeft nu een bloedei dus ik sla deze cyclus over en kom haar de volgende hengstigheid weer brengen..'. Vraag me af of zij dat geen overbodige informatie vinden