Nee tuurlijk dat bedoel ik ook niet dat mendy nog 1.5 maand duurt, maar ik bedoel staar je niet rot op nu tot woensdag, kan ook eind van de week worden meid! Succes bij mendy.
Ik hoop dat het rustig is bij het meertje. ga zo naar stal en op peeps zonder zadel en marlis neemt kyra mee aan de hand, als het rustig is bij meerjte gaan we ef pootje baden
Cynthia82
Geplaatst: 23-04-11 17:49
Spannend, laffayette! Kleine Hepsi is zo schattig, ook bij de schaappies Lieve foto's, Maseike!
Dais heeft vandaag ruim een uur gegraasd, nu wilde ze wel.Leuke foto's gemaakt, zal ik zo even uploaden. Ik heb haar niet in de bak gezet, was veel te warm, arm ding stond in stal al te hijgen. Na het grazen maar hele paard onder de tuinslang gezet, vond ze wel lekker zo te zien Haar flanken lijken wat leger te worden, uier is weer minder dan donderdag, maar kont wordt wel iedere dag slapper (om te voelen dan, maar het is nog steeds een mooie ronde kont met putjes tegenwoordig )
Even foto's uploaden
Cynthia82
Geplaatst: 23-04-11 18:05
Veel plezier horsii en Marlis!
Knap kind:
Knap veulen:
Speciaal voor Sharon
Laatste Daisy-spam, maar hier zie je de putten in haar kont best goed (rechtsonder haar tatoo)
Dankje, Jenny! Alleen zijn Dais dr pootjes net te kort (of haar buik net te breed) om heel haar buik op de foto te krijgen. Ik had nu al de camera op de grond gedrukt
jennyk,ik hoop het ook niet. maar ze is officieel nog niet eens uitgerekend,morgen 11 maanden(335 dagen)....ze heeft wel een vrij volle uier die wel gespannen is,maar hij kan nog veel voller. maarja de uier zegt ook lang niet alles. ik maak mezelf gewoon ook een beetje gek nu
Eilinora
Geplaatst: 23-04-11 18:24
Whisperke schreef:
kan iemand mij helpen?? hoe ziet het eruit als er kringen om de spenen heen zitten?? Wisp heeft net kringen om de tepels heen..
kennis van mij heeft een merrie die zodra er kringen om de spenen zitten ze savonds nog bevalt....
Renske_W
Geplaatst: 23-04-11 19:16
Nou ons spookje wou vandaag toch eens proberen hoe het eruit zag als ze donkerbruin zou zijn... Ik had de sproeiers in een andere wij gezet, kijk richting Ace en Ghost, zie ik Ghost ineen keer aan de andere kant van de draad staan... En als dat nou maar 2 lintjes waren oke, maar nee er zitten daar een draad/lint of 5/6 boven elkaar omdat de buurvrouw vroeger schapen had... Dus sprintje naar de wei, om de schade alvast te bekijken, telefoon gepakt om iemand op te kunnen bellen (uiteraard dan is iedereen weg ) Eenmaal bij Ace en Ghost, vond Ace het wel prima dus die besloot een stukje verder op te gaan grazen Ghost in paniek, duikt ze weer in een keer door het draad/lint heen. Ze heeft er gelukkig niet veel van over gehouden, maar ik schrok me toch wel een ongeluk Lomp ding dat het is... dat heeft ze iig van moeders geerfd Ze was alleen wel helemaal donkerbruin van de modder... ach... modder is goed voor de huid....
Ik heb 2 paarden die op dit moment drachtig zijn. De ene was uitgerekend op 12 april en de andere op 14 april, maar helaas nog geen veulens! Ik hoorde van andere mensen dat hun veulens ook pas 2 weken later kwamen. Hebben jullie dit ook meegemaakt met de geboorte van de veulens dit jaar? Dit is nog nooit gebeurd, soms kwamen de veulens 1 of 2 dagen later, maar nu is het bijna 2 weken later en zijn ze er nog niet! Nog steeds geen reden om me druk te maken natuurlijk, maar toch vind ik het raar dat het meer mensen overkomt. Foutje bij de hengstenhouderij misschien?!
LadyMadonna
Geplaatst: 23-04-11 19:32
Godsakke! Gaat mn telefoon, en ik zie vanuit mn ooghoek een contact persoon van 2 letters (das mn stalhouder ook....) Dus mn hart maakt een sprong, vlieg naar mn telefoon... staat er "ma"..... "jaa, is er al wat?"
Ik zou me nog niet te veel zorgen maken sbnee, onze merrie was 11 dagen overtijd. En sommige merries dragen een maand over! Ze zullen nog bezig zijn met de Finishing Touch!
@Steffi_H : jij woont wel hèèl erg dicht bij me in de buurt @Cynthia82 : leuke foto's haha ,ik hou gewoon mijn camera eronder @ horsii en Marlis : veel plezier !!
Ik vertrek morgenmiddag naar de Rijn tot Maandagavond met hubby....effe rust
AGarcia, kans is groot dat ze binnen nu en woensdag een veulen krijgt, maar dat had ik ook wel kunnen zeggen bij zo'n lange dracht. Het zou mooi zijn als iemand kon voorspellen wanneer een veulen komt, maar dat kan niemand zolang er geen tekenen zijn.
Stef, spannend!!!!!!!!!!! En Mira begint ook al op te schieten!
Ik vandaag foto's gemaakt, maar ze zijn de moeite niet waard. Geen vooruitgang, 3 dagen geleden meer tieten dan vandaag.
Proest die foto van de onderkant van de buik.. van Daisy...
Prikpalen in Duitsland of limburg iets te ver weg.. Het wordt Agradi.... Ondertussen dus buiten met toezicht.
Zie dat er hier nog meer Houdini paardjes aanwezig zijn. Dus die van mij zijn in goed gezelschap. Ghost wou ook eens wat anders...
sbnee, schrale troost, de mijne was er ook pas na 358 dagen, echt geen foutje van de hengstehouder, want ik had mijn merrie direct weer opgehaald na 3 x dekken in 1 week en ben gaan tellen vanaf laatste dekdatum.
Kontduwen en staartschuren, deed die van mij pas op de middag voor ze beviel.