Haha gevalletje Jo pesten vandaag Hagelt hard dus wordt me niet in dank afgenomen als ik ga rijden nu haha. Geef mij dan ook maar regen! Geeft niks! Divoza staat op het programma vanmiddag
Hier geen regen, sneeuw, hagel of wat dan ook. Gister wel heel de dag regen gehad en mijn paddock is weer een grote plas en slijkboel. pfff, was het al maar zomer Hier plassen of kakken ze niet meer als anders. Met periodes is hun stal wel rommeliger.
hier is het droog maar wel weer de weide dicht door die klote regen pff
Al_Zawraa
Geplaatst: 12-02-11 12:04
Hier ook regen.. Net onze kleine Fahkour even een uur buiten gehad, vanwege de harde wind en wat regen toch maar even zijn dekentje om gedaan. Normaal hadden de veulens die vaak de eerste dag al om maar omdat het de laatste dagen best aardig weer was, had hij hem nog niet om gehad. Verwachtte dus wel een beetje ruzie met de baby, maar nee, hij liet het dekentje zo omdoen, en keek toen om zich heen zo van 'kijk mij nou! Ik heb een vet coole jas!' Heb me echt rot gelachen
hier wel regen/sneeuw. Nou gezegd dat veulen apart van de merries moest, gewoon bij ruin in, stond ie zo, zetten 2 meiden hem bij een 2jarige hengst, hup veulen 2 keer door het hek van de buitenbak. Geweldig, kan ik ook daar weer achteraan. Soms heb ik zo het schijt aan die pensionstallen/maneges.
zitake, erg vervelend is dat. Daar zou ik ook doodziek van worden.
Mijn dikkiedik gisteren op 287 dagen dracht :
peach2001
Geplaatst: 12-02-11 14:51
Shanaya vandaag op 347 dagen dracht -> langste dracht in 2008 - 346 dagen Shanaia vandaag op 345 dagen dracht -> langste dracht in 2008 - 349 dagen Xenah vandaag op 340 dagen dracht -> langste dracht in 2009 - 341 dagen
Morgen gaat Shanaia op de camera. Haar uier is al flink gevuld en loopt ook al in de punt. Spenen zitten er nog niet op, maar volgens mij deed ze dat normaal ook niet zo. Meestal heeft ze maar een redelijk korte opuierperiode wanneer het zover is als nu. Dus lang zal het niet duren maar nog wel enkele dagen denk ik.