Goeiemorgen, Gisteren niet op bokt geweest en heb al gelijk een hele hoop bij te lezen.
Joto: merrie schiet al er op ben benieuwd hoe lang ze het nog binnen houd. Maseike: wat heeft Monnie al flinke uiers joh.. wet look heeft nog van die opgefromelde thee zakjes, die is nog helemaal niet bezig met uiers kweken. (die gaat mij dit jaar nog een keer sarren door een paar weken over te dragen.)
Las dat er iemand naar de hengstenkeuring in den Bosch was geweest
Gister op mijn werk (tankstation) kwam er een Trailer met 2 lekke banden!en nog een paard erop ook Bleek 3 jarige hengst te zijn die naar de keuring was geweest.. 1.70 m en donkere schimmel..kwijl kwijl.. Maar iig het duurde onwijs lang en dat beesie stond doodstil te slapen op Trailer..hihi
Ïk zou in me broek schijten als mij dat zou gebeuren!
Joto en?
parouscha
Geplaatst: 04-02-10 09:51
Goedemorgen
Brr zal je gebeuren inderdaad Hiboune
Joto
Geplaatst: 04-02-10 09:53
Ik heb heerlijk geslapen haha, zal vanaf nu wel minder worden gok ik.
Zal zo die kant weer op, hopen dat we de pc e.d. werkend kunnen krijgen.
Paulien mag ff wandelen straks langs de weg, land is een ijsbaan bij de ingang..
Was bij ons gisteren ook verschrikkelijk. Stalhouder had aan de kant van de bak gestrooid, maarja rijden kan nu toch niet en los laten al helemaal niet
pff zit op school maar ik voel me knap beroerd. Ga denk ik vragen of ik naar huis mag.
jolandje
Geplaatst: 04-02-10 11:04
gem schreef:
Lijkt me niet best voor paardenhoeven.
dacht ik ook al, maar wat kan wel dan?
Caresse07
Geplaatst: 04-02-10 11:06
jolandje schreef:
gem schreef:
dacht ik ook al, maar wat kan wel dan?
Ik denk dat je het beste toch geduld kunt hebben tot de boel vanzelf wegdooit hoe vervelend dat ook is
jolandje
Geplaatst: 04-02-10 11:09
tja zal niks anders opzitten, ze kunnen zo zéker niet de wei op en ze moeten dus in die spekgladde paddock staan, het griezelt me toe
Caresse07
Geplaatst: 04-02-10 11:11
Bij ons kunnen ze ook de wei niet op en de paddock was gisteren ook te gevaarlijk dus zijn ze 3 keer 2 uurtjes in de bak geweest. Het is gewoon even behelpen op het moment als je alleen maar buitenfaciliteiten hebt
Kwam met lezen 2 jarige tegen. Hartelijk gefeliciteerd.
Joto het zal niet lang meer duren. Oehw zo spannend.
Zout strooien kan maar hou ook in de gaten dat zout ook in het zand gaat zitten en het zand naar zout gaat smaken. Dan kan zandkoliek een gevolg ervan zijn. Deedt voorheen ook zout strooien in de bak alleen mochten daar dan geen paarden in.
Snap niets van mijn paard: Ze wil wel gereden worden maar niet aangesingeld worden Heeft ze nooit leuk gevonden hoe rustig ik dat ook doe Ze wordt zelfs als ik niet rij. (mijn "oude" merrie liep de hele dag een rondje) Zal dan best rustgevend zijn denk ik. Ze verhaard als een gek. Banden beginnen slap te worden maar bijna geen uier. Raar paard
Charaz
Geplaatst: 04-02-10 11:14
gem schreef:
Waarom niet? Zout onttrekt wel vocht, maar als dit maar tijdelijk is en de keuze zou zijn óf zout óf een spiegelgladde paddock zou ik het wel weten. Een gebroken been is ook niet best.
Hier strooi ik wel zout het is 1 glij baan en ze moeten daar wel lopen heb niks anders is best gevaarlijk net al staan bikken en de helft is eraf!pff Rotzooi!
jolandje
Geplaatst: 04-02-10 11:36
nou ik heb hooi gestrooid in elk geval het gedeelte voor de stal, het word er een stuk stroever van en ze knabbelen er ook lekker van, later maar weer wegharken