Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eponastable schreef:Nou Gem de gevolgen zijn ook catastrophe dus boek niet via Turkish Airlines!!!
gem schreef:Eponastable schreef:Nou Gem de gevolgen zijn ook catastrophe dus boek niet via Turkish Airlines!!!
Eerst even feliciteren: PROFICIAT Eponastable! Dat je maar een leuke verjaardag hebt.
Over de ramp: gelukkig meer overlevenden dan dodelijke slachtoffers, maar je hebt gelijk, ik wil ook geen veulen met een trauma a.g.v. vliegangst. Wordt het later nooit een goede springer.
quintusgl schreef:[
Haha!!! Bij mij moeten ze ook geen vliegtuigen-angst hebben........zit op de aanvliegroute van eelde. Paarden staan ong een km hemelsbreed vd landingsbaan........zie het al voor me. Elke keer als er een vliegtuig over komt duikt het veulen in elkaar.....
KootMiraDrum schreef:Eponastable schreef:Heb je haar melk nog gemeten vandaag???
Als MarijeR daar wijselijk geen antwoord op geeft, dan kunnen we het wel raden he....... melk is nog niet boven de 30Het is ook geen weer voor geboortes. Ik zal de ooievaars morgenochtend wel een schop geven.
gem schreef:Eponastable schreef:Geef mij maar een veulen per aangetekende post hoorgeen vliegtuigen en geen springproblemen hierdoor
en een roze strik er rond!
Toch niet als verjaardagcadeautje, mag ik hopen?
Jeanine84 schreef:Mooie buikjes en uiers weer! Mijn merrie was gisteravond weer goed te pas..mijn stalhouder vond het ook onzin om er een DA bij te halen..maja ik wou toch zekerheidIk vond dr zo zielig gisteren, iedereen stond lekker te eten en zij had niks..dus ik naar mijn stalhouder heen; zal ik haar toch een beetje hooi doen? Ach zegt ie ze heeft van mij al lang een beetje gehad hoor
Ze liep gisteravond alweer te showen door de bak
draaakje schreef:Ik zit weer eens op school, even snel dbt kijken scroll altijd maar snel langs de uier foto's want daar snappen ze hier niets van
Geen veulens dus vannacht, het is ook rot weer.
eponastable, gefeliciteerd!