Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Zo heb ik toch een beetje mee kunnen leven, aan de ene kant jammer dat ik de bevalling van Sissy niet heb gezien, aan de andere kant was het heel zwaar, dus dat had ik weer naar gevonden om naar te kijken *wat ik dan ook niet kan..* maar alles gaat goed zo te zien en ook baby chance boekt vooruitgang.
Arianne schreef:Trouwens, ik lees hierboven dat jullie gehinnik horen. Ik hoor hier helemaal niets?! Geluid van mijn pc staat gewoon aan. Iemand een idee wat ik fout doe?

Mijn vriend zei al dat we dit voorjaar ook een cam moeten hangen bij de kippen als we er één gaan zetten
Hij wilt het wel regelen. Hahaha! Jammer dat je daar zo weinig van ziet, onder een kip... Maar het was wel een leuk id
Nicole288 schreef:Arianne schreef:Trouwens, ik lees hierboven dat jullie gehinnik horen. Ik hoor hier helemaal niets?! Geluid van mijn pc staat gewoon aan. Iemand een idee wat ik fout doe?
Je doet niks fout, ik hoorde het hinnikje ook niet, je kon het zien aan sissy's snoet dat ze hem zo begroette![]()
Dank je, ik was al bang dat ik weer ergens liep te prutsen... Heb dit ook pas sinds een week ontdekt, hahaha. Ik had het nl. inderdaad over het geluid op de cams, niet over het barn alarm; die werkt prima!

) staan in de wei, dan wordt het wel heel lastig om goed beeld te krijgen van daar af. 
Wel wennen weer he, dat het geen continu beeld is, wat raak je snel verwend he, bijna iedereen heeft dat nu