zagen jullie dat?.....die kleine wordt gewoon "weggejaagd" door dat grotere veulen. Het grotere veulen maakte bijt bewegingen Het mag niet bij die moeder komen
oh...ze hadden het kleintje uit de stal gehaald.....nu snap ik ook waarom stiefmama zo onrustig was...da's toch top van die merrie te bedenken dat het niet haar eigen veulen is
francois quarterhorse.....link staat op blz. 1 helemaal onderaan. Je kunt nadat je hem hebt aangeklikt alleen maar de livecam openen. Dan zie je vanzelf
De eigenaar staat maar in de stal bij het veulen om het infuus omhoog te houden, volgens mij staat hij er nu al een heel tijdje! Het veulen heeft in ieder geval goede honger, die hangt al een heel tijdje onder de melkbar.
Dat lichte veulen met het verband om zijn hals en die man die er met een infuus achteraan loopt is het geadopteerde veulen. Hij is nog een stuk jonger en kleiner dan Hope haar eigen veulen.
nu zie ik het! het is eigenlijk geen licht veulen? Daarnet stond hij aan deze kant en dan was het donker, het is met die lamp vanachter dat het licht lijk denk ik!
ik heb ook het infuus gezien idd! Thanx voor de verheldering!
Ze doen wel heel veel moeite voor hem he ....en zo hoort het ook!!! Moest er zonet tussenuit omdat we de kamer leeg moeten halen want we krijgen morgen een nieuwe vloer.....maar moest nu ff kijken