Eliana was gelijk drachtig 9000sek

Wij hebben sowieso seminavgift 6375sek. Daarbij komt eventuele stalling, hengstig spuiten etc. Maar 6375 is dus minste dat zou kunnen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mirjamalvaro schreef:Bij chablis nu op 9506sek (950euro)
Wij hebben sowieso seminavgift 6375sek. Daarbij komt eventuele stalling, hengstig spuiten etc. Maar 6375 is dus minste dat zou kunnen.
Skyla schreef:@Annash &mirjamalvaro schreef:Bij chablis nu op 9506sek (950euro)
Dit is dan zonder het dekgeld gerekend?
Skyla schreef:Voor de mensen die met inseminatie werken, wat zijn zowat de prijzen die jullie hiervoor betalen? All incl, zonder dekgeld dan natuurlijk.
Ik heb voor het eerst een merrie waarbij we gaan insemineren maar ik lig nu al aan zo'n hoop geld en ze is nog niet eens drachtig.Wel even aan het bedenken of ik wel de goede keuze gemaakt heb.
ze is dicht gezet. Over een tijdje scannen op hartslag.

). Maar de 2 merries thuis nu dus 250 euro per merrie. Komt straks nog 1 scan bij voor verzekering, maar die kunnen ze wel samen dus dan komt er nog 350 euro bij. Dus 850 euro voor de 2 merries samen.
op naar 3 gezonde veulentjes.
heb overigens nog geen factuur gehad van het hengsten station.
brullen, roepen, miepen met der maatjes in de wei… teken dat ze een hengstje aan het bakken is….? SharonIndezz schreef:Ik durf niet meer uit te rekenen hoe veel geld ik al kwijt benheb overigens nog geen factuur gehad van het hengsten station.
Hier is de merrie ongelofelijk trubbelig, gedraagt zich zowat als een hengstbrullen, roepen, miepen met der maatjes in de wei… teken dat ze een hengstje aan het bakken is….?
Bij deze merrie zal het normaal iedere keer inseminatie worden tenzij er ooit een eigen hengst komt. Manlief wilt een eigen hengst maar ik wissel graag af en heb naar mijn mening daarvoor merries tekort.
Nu zit ik in twijfel wat ik nu ga doen. Inseminatie centrum raad aan haar donderdagavond al te brengen om dan vrijdagnamiddag al een eerste keer te gaan scannen, ik dacht eerder te wachten tot maandag. Of ben ik dan al te laat?