Eliana was gelijk drachtig 9000sek

Wij hebben sowieso seminavgift 6375sek. Daarbij komt eventuele stalling, hengstig spuiten etc. Maar 6375 is dus minste dat zou kunnen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Bij chablis nu op 9506sek (950euro)
Wij hebben sowieso seminavgift 6375sek. Daarbij komt eventuele stalling, hengstig spuiten etc. Maar 6375 is dus minste dat zou kunnen.
Skyla schreef:@Annash &mirjamalvaro schreef:Bij chablis nu op 9506sek (950euro)
Dit is dan zonder het dekgeld gerekend?
Skyla schreef:Voor de mensen die met inseminatie werken, wat zijn zowat de prijzen die jullie hiervoor betalen? All incl, zonder dekgeld dan natuurlijk.
Ik heb voor het eerst een merrie waarbij we gaan insemineren maar ik lig nu al aan zo'n hoop geld en ze is nog niet eens drachtig.Wel even aan het bedenken of ik wel de goede keuze gemaakt heb.
SharonIndezz schreef:Ik durf niet meer uit te rekenen hoe veel geld ik al kwijt benheb overigens nog geen factuur gehad van het hengsten station.
Hier is de merrie ongelofelijk trubbelig, gedraagt zich zowat als een hengstbrullen, roepen, miepen met der maatjes in de wei… teken dat ze een hengstje aan het bakken is….?