Eerst maar eens een hengstige merrie ja, dat zou fijn zijn... Ik duim mee voor je.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) een goeie vriendin van mij heeft een paint hengst uit Canada afkomstig. Homozygot bont, homozygoot zwart, sabino en rabicano waar ze eigenlijk mee zou willen dekken. Vind het ene absolute kanjer, wellicht zijn hier dames die hem zouden overwegen. Hij was in Canada goedgekeurd voor diverse stamboeken(als ik het goed zeg: paint, pinto en quarter).
Ik heb een prachtig vos tobiano merrieveulen lopen momenteel hihi.
Nog wat geduld.. Jij hebt nu dus alle 3 de merries drachtig? Moet er nog wat gedekt worden nu?
Luna's veulen was op 100 dagen aan de kleine kant, maar ontwikkeld als een veulen van 100 dagen. Daarna heeft het een enorme groeispurt gehad vermoedelijk. volgens autopsie was hij niet overontwikkeld en zal ze toch geen 350 dagen hebben gedragen zoals wij dachten...

Mijn merrie is een halve Quarter maar daar zie je imo niks van
Denk dat ik zondag even op bezoek ga. (2uur rijdenchimello schreef:.
Maar als ik serieus eens de loterij win dan komt er toch een mooie dun Quarter van Shining C naar hier
Maar helaas, nog niet gewonnen
haha
Zeg haar wel zeker dat ze hem laat 5-panel testen! 
Gaat dus eventjes druk worden. Hoeveel ben jij van plan te laten dekken dit jaar? 

Trouwens even een tip. Mochten jullie merries drachtig zijn geen fenegriek geven!!
t gaat om de pony in mn onderschrift
Maar dan zit je indd weer met dat je als je een overo drager hebt je altijd moet kijken naar andere hengsten. Dus dan zou ik mss sneller een Quarter nemen en dan zo nu en dan een leuke overo Paint hengst erop zetten.
Tinkers blijf ik wel houden maar tegen een mooie QH/Paint zou ik ook geen nee zeggen. En in Amerika zijn ze zo goedkoop
Alleen dat transport he! Verdorie! Dus enige hoop is een zwarte merrie hier kopen en dan rietjes laten overkomen van Shining C en dat veulen aanhouden. Maarja, we hebben al een Quarter ruin van 15 die we ook voor de lol hebben want echt rijden die ik er al jaren niet meer mee. Er is niets mis met hem hoor maar hij durft niet op een trailer (meerdere ritten naar de kliniek zorgen daar wel voor) dus les nemen wordt al niets. Etc etc.