Pfff ja donderdag, en ik heb nu al stress, ik zag daarnet dat ze haar had geschuurd aan haar staart, nog wat vroeg hopelijk om terug hengstig te komen, dus ik hoop op wormen,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leorah schreef:Gebeurt het wel eens dan, dat ze het gewoon over het hoofd zien? Lijkt me dat je een vruchtje van 2 maanden toch wel zou moeten zien of is het dan nog zo klein? Ik vind het jammer dat het me nu zo onzeker overkwam, wanneer ze overtuigender was overgekomen had ik nu niet getwijfeld.
Ayasha schreef:Leorah schreef:Gebeurt het wel eens dan, dat ze het gewoon over het hoofd zien? Lijkt me dat je een vruchtje van 2 maanden toch wel zou moeten zien of is het dan nog zo klein? Ik vind het jammer dat het me nu zo onzeker overkwam, wanneer ze overtuigender was overgekomen had ik nu niet getwijfeld.
Pret stond redelijk stil en die was ook toch drachtig

Mignonne schreef:Mag ik hier misschien ook een foto plaatsen van een shetlander die of drachtig is of een dikke mega buik heeft?? ( uier foto's heb ik nog niet... )
Dustinlover schreef:dat is niet leuk brising.. hopelijk gaat nu alles goed!
Ik heb net voor het eerst weer op mijn merrie gezeten sinds ehm best lange tijd:
[ Afbeelding ]
Vandaag alweer 91 dagen

wat een mijlpaal haha. Was wel heerlijk om weer een ritje te kunnen maken!
mijn merrie vindt het altijd wel lekker even de benen strekken en de deur uit
ben benieuwd!! Vulina schreef:Mijn merrie's zijn juist mega relaxt in de dracht! Daar merkte ik het ook aan dat de ene merrie niet drachtig was
, er mag een bom ontploffen en nog niks.
De ene is overduidelijk. Die is altijd vrij pittig en nu is het ze super makkelijk. De andere merk ik weinig verschil. De andere is sowieso ook braaf, maar toch merk ik verschil in haar gedrag. Wat het met haar precies is weet ik niet, maar ze is gewoon nét anders dan anders...