Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leorah schreef:Gebeurt het wel eens dan, dat ze het gewoon over het hoofd zien? Lijkt me dat je een vruchtje van 2 maanden toch wel zou moeten zien of is het dan nog zo klein? Ik vind het jammer dat het me nu zo onzeker overkwam, wanneer ze overtuigender was overgekomen had ik nu niet getwijfeld.
Ayasha schreef:Leorah schreef:Gebeurt het wel eens dan, dat ze het gewoon over het hoofd zien? Lijkt me dat je een vruchtje van 2 maanden toch wel zou moeten zien of is het dan nog zo klein? Ik vind het jammer dat het me nu zo onzeker overkwam, wanneer ze overtuigender was overgekomen had ik nu niet getwijfeld.
Pret stond redelijk stil en die was ook toch drachtig
Mignonne schreef:Mag ik hier misschien ook een foto plaatsen van een shetlander die of drachtig is of een dikke mega buik heeft?? ( uier foto's heb ik nog niet... )
Dustinlover schreef:dat is niet leuk brising.. hopelijk gaat nu alles goed!
Ik heb net voor het eerst weer op mijn merrie gezeten sinds ehm best lange tijd:
[ Afbeelding ]
Vandaag alweer 91 dagen
Vulina schreef:Mijn merrie's zijn juist mega relaxt in de dracht! Daar merkte ik het ook aan dat de ene merrie niet drachtig was