Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Whisperke schreef:dankjulliewel voor het beantwoorden van mijn vraag..
Overigens nog een vraag hoe zien jullie als het veulen verkeerd ligt.. of op welke moment van de bevalling zien jullie dat.. zodat je nog kan ingrijpen??
ShamalArabs schreef:Emira is vandaag 200 dagen drachtig. eindelijk schiet dat ook een beetje op.
laffayette schreef:@ steffi: Belgisch limburgIk ook... Waar ergens in de buurt?
Hier is er weer vordering!!! jippie!!! Lorena lekt melk en op haar achterbenen is dit duidelijk zichtbaar!!! Jippie... Hoe lang zal het nog duren?? of is dit alleen met druk geweest dat ze heeft gelegen/gerold? Ben zo benieuwd he, het mag echt wel komen...
. Zuur zit op 330 dagen
in 5 min is haar brede buik veranderd naar een puntbuik... 
. Uiers worden kleiner, banden lijken minder slap, buik wordt kleiner. Ze heeft wel meer een puntbuik gekregen, maar dat is alles. Toch lijkt ze voor mijn gevoel heel anders te worden. Ik heb echt het idee dat de vulva meer gezwollen is geworden en wat meer open is gaan staan en het uier is anders gevuld. Ook is ze in gedrag veranderd, 's nachts is ze veel onrustiger zeker de laatste twee nachten. Ook vertoont ze nu hengstig gedrag, iets dat ze vorig jaar niet deed aan het einde van de dracht. Zucht ik zal alles wel verbeelden, de merrie is me dit jaar gewoon aan het tergen
mendy gaat echt nog geen 1.5 maand duren.