Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

inowa schreef:@ haboshof; oei dat is niet zo best,idd hopen dat je merrie gezond blijft
ondanks de spierpijn net toch op het paard geklommen,even een half uur tot 3 kwartier gereden,kwamen daarna erachter dat hij een ijzer kwijt is....
ander paard van mijn instructrice ook even 30 minuutjes gelongeerd.
en net te horen gekregen dat de papa van peppers verwachte veulentje op de hengstenkeuring zich geweldig goed heeft laten zien!
hij moest nog veterinaire keuring maar geloof dat hij wel door was naar morgen waarschijnlijk.
ikke blij!! schijnbaar kreeg hij groot applaus toen hij ging draven...hij ging echt grandioos de ring door!
ben benieuwd of zitake hem gezien heeft en of ze foto,s heeft van de knappe man.
. Nee hij deed het erg goed, qua beweging liet hij zich het beste zien van de hele keuring zou je kunnen zeggen. Ik heb geen foto's, janneke heeft ze allemaal op foto.
. maar goed hij is 9 maand, zoveel zal er wel nog niet uit voortkomen denk ik. (hoop ik
)
, maar merrie is een d-pony, volgens stalhoudster kan hij er niet bij, maar goed, mss moeten merrie en ruinen/hengsten binnenkort maar even apart.
.
ze zit mooi in haar vacht. Haar buik is in het begin heel hard gegroeid en nu groeit het rustig verder... ze is van zichzelf heel smal dus voor mij is het nog wel een flinke buik hihi...