inderdaad jennyk ,maar het eerste jaar dat Romi me voor de gek houd.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-04-10 11:27
Hiboune, gefeliciteerd!!! Vardau maakt het spannend, toch maar stiekem de cam opzetten op het werk.
jennyk
Geplaatst: 18-04-10 11:43
ah neon weekend dienst en dat met dit mooie weer
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-04-10 11:46
Ja, vreselijk gewoon. Heb mijn kleren al in de auto liggen om meteen na het werk naar stal te gaan, om nog even te kunnen genieten. Maar ik weet nog niet of ik dat wel doe, ben stiekem bekaf. Afgelopen week avonddienst gehad, meeste dagen rond half 1 's nachts thuis en 2 uur a half 3 in bed. Tja, en zaterdag moest ik weer om 7 uur beginnen. Nu lag ik vrijdag wel iets eerder in bed, maar die overgang is toch verdomd zwaar en ik zit al half te slapen nu.
Sa Heel veel sterkte, moeilijke maar moedige beslissing
Hiboune van harte..
Wij gaan zo kijken naar een drachtige merrie en je wil niet weten wanneer die is uitgerekend.. Niet verstandig om laat op de dracht nog te halen maar als we haar willen zullen we haar morgen gelijk moeten halen en gelijk onder de cam zetten, 22e uitgerekend
Eilinora
Geplaatst: 18-04-10 14:04
vooruitgang bij winoa hier!!!!! dit zag ik toen ik naar het uier keek
vriendlief wilt ondertussen ook wel dat de kleine gaat komen...
Vind hij het ook leuk , zo op de foto te staan hihi
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-04-10 14:08
Ja Jenny, mijn baas is heel gemeen. Nog gemener is dat ze besloten hebben dat het te druk is om met de feestdagen dicht te gaan, en wij dus volgens normaal rooster de feestdagen door moeten werken. Nu had ik gelukkig al voor hemelvaart een aantal dagen vrij gevraagd, op maandag is mijn vaste vrije dag en het pinksterweekend niet mijn werkweekend, dus ik hoef alleen koninginnedag. Maar er zijn er bij die dus gewoon allevier de feestdagen moeten komen werken.
Pauk, dus wellicht toch nog echt DB-topic voor jou.
Winoa, leuke foto's! En die is duidelijk van de eerste keer drachtig. Gaapje, ik heb wel interesse misschien, als de dekens voor niet idioot groot zijn.
Eilinora
Geplaatst: 18-04-10 14:19
ja ga er ook vanuit dat ze de 28ste uitgeteld is
pepper vandaag 316 dagen en begint ook aardig uier te kweken. hoop echt dat ik er 2 in 1 week krijg,ben ik er meteen vanaf