Ja Maseike wat is er met die bol gebeurd. Sinds ik hem weer terug heb gegooid is er niks meer uitgekomen volgens mij. Is ie met pensioen of kon ie het niet meer aan en is ie gebarsten??
Lieve mensen, ik ga ook slapen. Mijn ouders zijn zo lief om te waken Ik heb toch echt wat slaap nodig, anders zijn mijn leerlingen mij te slim af en dat kunnen we niet hebben
Bedankt voor de felecitaties allemaal, hij is héél erg stoer en helemaal niet bang Komt zo naar je toe en onderwerpt je aan een uitgebreid oraal onderzoek
Leuk neonlight dat je contact hebt met de fokker van je stam, zo komt je weer een hele hoop te weten, super!
Djesseka nog niets? Probeer die kalender tip van Neonlight, misschien vergist je merrie zich gewoon van datum.
Behoorlijke shettenbuik zie ik trouwens voorbij komen, jezes!
het echte waken is hier ook begonnen, ze is 4 dagen over tijd, de camera is eindelijk geinstalleerd, voor je die mannen van de firma aan je huis hebt moet je je eerst echt kwaad maken en je hoogzwangere pony gebruiken uier is vanavond serieus veranderd, voller en ze is uit zichzelf terug de stal ingegaan en na een kwartiertje is ze gaan liggen waar ze nu nog ligt, zou het dan vannacht ....
loolappaloosa: prachtig veulen!!
als ik iemand vergeten ben te feliciteren, bij deze dus
ook serieuze uiers gezien, die gaan binnenkort gebruikt worden