Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar alles oke met jou en haar?? En weer een Mayday! Mayday! verhaal he?
en ik vind het niet naar lang te moeten wachten, ik geniet van haar bolle dikke buik... zo enorm! Konden we maar ieder jaar veulentjes krijgen!
Ods schreef:Dat bedoel ik ja..Tinkerloos Vet??? Of bedoel je grote dikke buik met veulen? Ook voor jou![]()
![]()

Ze heeft oedeem onder haar buik of niet?
Ik ben heeeeel benieuwd naar de prachtige foto's die jij altijd maakt 
Maroesja begint ook uiers te krijgen
!! Wij willen foto's!! : D
Ach, ze heeft iig niet meer zo'n last van haar been als ze al showtjes weg gaat geven 
Hij is ziet er echt super uit Frenia!!
Ik hoop maar dat ze gewoon even wat minder in haar vel zit 
We gaan wel hard zeg! De laatse paar dagen
Je kunt merken dat we nu echt in het hartje van het fokseizoen zitten
alles wat ik zei was kennelijk niet belangrijk genoeg voor reactie ,
kyralover schreef:Ik ga me uitschrijven int topic hoor, nou wil ik het toch even zeggenalles wat ik zei was kennelijk niet belangrijk genoeg voor reactie ,

doeg .
raar paard 

ach ik ga otch maar weer naast die rot haan liggen denk ik
ik zou het echt heel erg vinden als ik het mis
kyralover schreef:Wat is het stil, zal ik binnenkort foto's maken van onze drachtige merrie's?
Ik doe ook maar mijn best iedereen een beetje aandacht te geven... Bokt is heel leuk maar ik wordt er niet voor betaald, dus als ik kan tik ik iets
Antoontje schreef:Ylana, dat straalt ze ook echt uit op de foto's. Heeft ze al veel veulens gehad?
*edit* dit is geen dag, dit is hallo!

Scheelt in ieder geval slapeloze nachten, je hebt ook merries die een paar dagen kegelen, nou daar kan je toch ook niks mee?

Tinkerloos schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik hier voor het eerst postte mezelf ook genegeerd voelde.
Dat komt omdat iedereen elkaar een beetje leert kennen gaande weg,en elkaars paarden enzo.
En als er dan iemand nieuw komt,(zoals ik toendertijd ook) dan wordt er in het begin niet echt op je gereageerd,want ze weten nog niet veel van je,snap je?
Gewoon blijven posten!! Komt vanzelf goed..
Mooie friezen!! Knappe hengsten hoor!
Heb je ook een foto van je merries?
Hoe lang zijn ze nu drachtig??
Heb je ook een tieten foto?
(daar zijn we hier gek op..)