Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze nu ook nog netjes drachtig is zou helemaal geweldig zijn
Annash schreef:Wat fijn, Cynthia, dat het bij jou wel gelukt is!
Ga maar even flink balen, dat mag.
Daar mag je zeker flink van balen! Hopelijk komt er iets uit de biopt en kan je volgend jaar met een schone lij beginnen en mag het dan wel lukken.. Fokken is soms toch ook echt minder leuk.Retlaw schreef:Gefeliciteerd met de drachten! Zo op de valreep toch nog goed nieuws voor en van velen!
Maar toch ook nog veel merries niet drachtig... en helaas de mijne ook wéér niet. Niemand snapt er nog iets van.
Aanstaande week gaan ze een biopt nemen van haar baarmoederwand. Wellicht door de bacteriën die ze eerder had, is de conditie niet goed? We gaan dit jaar niet meer proberen in elk geval. Na 2 jaar keer op keer op het wachtbankje, zit ik nu even op het baal-mok-huil-flinkdepestin-bankje....
Retlaw schreef:Van hengst gewisseld, vers en onverdund. Regumate, flushen, oxytocine. Hele scenario's gehad al. Woensdag dus biopt baarmoederwand, ik ga ook maar vragen om bloedje te trekken. Ik kan het me niet voorstellen dat er iets niet klopt, maar je weet het niet.
Merrie ziet er echt top uit, is fris, blij, appelig, glimt je tegemoet...
Sorry voor mijn ego...
Ik ga op zoek naar een meer alternatief iets ook nog. Als iemand wat weet in het noorden?

hopelijk maandag gewoon netjes nog 1 vruchtje. Balen wel dat je er niet bij kan zijn.
. Voor je lijf zal het idd wel fijner zijn met minder paarden.
fijn dat het ene vruchtje gewoon is blijven zitten.
Toch gelukt dus. Super goed.
nu idd duimen dat ze drachtig is
. En bij Sterre toch ook wat vooruitgang in cyclus. Fijn dat het bloedei weg is.
hopelijk komt er iets uit de biopt idd.
nieky1993 schreef:Hier schiet het ook niet op. Van de 5 die nog gedekt kunnen worden ze allemaal niet hengstig. En degene die we willen overslaan ( niet op conditie of rust jaar) staan hengstig
Zoals al wel verwacht eigenlijk haha, mooi weer in 1x drachtig. Ik zei al tegen de DA, dit zijn de fokmerries die je wilt hebben, gewoon hup altijd in 1x drachtig.
Wel even aan het bedenken of ik wel de goede keuze gemaakt heb.