Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:In Molenschot zit Care4Mare. Sinds dit jaar zit DiereNartsen daar ook. Aangezien ik al jaren gebruik maak van DiereNartsen rondom merriebegeleiding heb ik daar dus recent Nyhla voor opvolging diepvries KI gehad. Ik was blij verrast over het vriendelijke personeel, de ruime stallen en de relaxtheid van mijn merrie toen ik haar kwam ophalen. De bevallingsboxen leken wel voetbalvelden zo groot! Wat mij betreft een aanrader
mooney schreef:Hoeft niet hoor, mijn merrie is heel erg blijf van mijn lijf naar andere paarden, ook lekker op zichzelf. Als ze hengstig is kunnen we dat altijd zien omdat ze gaat groomen, dat doet ze anders niet.
Ze is gisteren drachtig gescand () en sinds het insemineren schreeuwt ze moord en brand zodra een kuddegenoot ook maar op het punt staat om te vertrekken. Doet ze normaal altijd als ik met haar dochter weg ga, maar nu dus ook bij de ruin van mijn stalgenoot.
Dus die wordt van dracht soort van aanhankelijk. Vorige keer is dat me niet zo opgevallen, maar het ging nu ook allemaal veel voorspoediger.
Mijn andere merrie had nog steeds geen ei, dus die scannen we volgende week weer. Scannen ging gelukkig een stuk beter, dus dat is mooi.