Am_horse een jaar overslaan kan idd geen kwaad. Hebben er genoeg drachtig dus maakt ook niks uit dan
. Deze merrie is redelijk panisch voor de veearts dus ik ga ze ook niet teveel plagen met veel scannen enz om toch een poging te wagen om ze hengstig te krijgen. Dan maar een kaartje rust.
Ik ben heel benieuwd of Nigrante morgen idd goed hengstig zal zijn.
Muronia Ze zijn hier puur voor de fokkerij. Sommige zijn ooit gereden of zadelmak gemaakt maar that's it. Heb zelf een eigen Tinker ruin voor te rijden en yula wordt dan ook volgend jaar ingereden.
Kabayo ach jeetje wat balen zeg
had het zo gehoopt voor je. Nu hopelijk dan wel drachtig van de fries. Vind de date van Amerika idd wel beter bij Zilver passen. Erg knap dier ook.
AnsoDM Balen nog een dagje wachten dus.
Ladygiroc Hier ook dit jaar sommige merries met lange cyclussen. Wij dekken om de dag en daisy is zelfs 7x gedekt en toch netjes drachtig 
Meganvr Welkom op het wacht bankje. Hopelijk kun je met de fjord snel aansluiten.
Happy_hippie gefeliciteerd
Luna2006 Het seizoen loopt bij jou stilletjes aan ook op het einde dus.
Dais balen zeg. Probeer je met dezelfde hengst ? Was wat die met het slechte sperma?
Sparky goed nieuws dus 
Goldenarrow Het begint je eindelijk mee te zitten kwa hengstig worden en kunnen dekken zo te horen.
Roosje is nog steeds niet hengstig. Ik hoop echt dat het zo blijft en ze woensdag netjes drachtig is. Zou zo blij zijn als deze gelukt is.