Heerlijk dit weer. Ik stel voor dat ze hier gewoon op uitgerekende datum dat veulen laat komen Ik ben komende week 4 dagen vrij dus zou mooi zijn, helaas vanmorgen nog steeds dezelfde uier
Bamorka
Geplaatst: 06-05-22 17:20
Ik stem voor vannacht Camera issues zijn nog steeds niet opgelost dus ik ga in de auto naast stal kamperen!
Hier weinig tot geen veranderingen. Merrie iedere nacht gigantisch onrustig. Uier zit propvol. Maar het laatste beetje blijft ontbreken. Dwz echt volle spenen en kegels blijven uit. Hopenlijk zet ze dit weekend door want breekt best op die nachten zo naast een 40 urige werkweek.
Het is even rustig met de veulens. Hopelijk vanavond weer een paar erbij! Succes met waken iedereen!!
Hier nog wat spam. We zijn zo verliefd !
Faniek
Geplaatst: 06-05-22 18:24
Misty vandaag op 300 dagen, het aftellen is begonnen
@Hennos Welkom bij het aftelgroepje @Luna2006 Nog niks? @Orange Nog gefeliciteerd! Lekker smoeltje. @SimonDesteny Mooie naam voor een prachtig veulen @Balko Zo'n leuke aftekening heeft ze. Wat een nare plek heeft de merrie. Geen ervaring verder hoe of wat met wat te doen, maar beterschap voor het herstel. @moner Jeetje wat vervelend, gelukkig wel snel opgelost @suffie Wat een geduld, maar ze liggen wel heerlijk samen @fokfanaat Spannend! @Bamorka Wat vervelend dat de camera troubles geeft, vooral wanneer het, het hardste nodig is. Hopelijk snel een oplossing. Dautzen maakt het ook nog lekker spannend, waakse! Hopelijk doet ze het gewoon even netjes vanavond @Melissa1996 Bijna nog een paar dagen en dan over die 320 dagen. @Yvk Heerlijke foto's zo buiten in het gras @Gitte_Tosje Ze heeft wel een heel grappig uier met al die vlekjes @kyrkelover Afwerking kost tijd, maar je moet wel erg veel geduld hebben nu. Hopelijk zet ze het toch door, zodat je weer wat rust kan pakken.
Gitte_Tosje
Geplaatst: 06-05-22 18:41
Zalige foto's! Kan je toch uren naar blijven kijken hé, paardjes en hun veulens.
Ja die uier... typisch voor Appies hé. Maar moeder natuur had er wel lol in bij onze Chipie... die stipjes op haar spenen
Mooie herinnering zo knolselder. Wij hadden vorig jaar geboorte kaartjes gestuurd van onze Rubyrose, en nu een gedeelte voor Kennisgeving gebruikt op FB , van ons meisje wat helaas maar 5 minuten bij ons was.