AniekR schreef:Nog meer mensen met ervaringen met tweelingdracht trouwens?
Het verhaal van suffie is in ieder geval positief. Hengstenhouder vertelde me gisteren er ook niet te druk om te maken, dat ze er tegenwoordig zo handig mee zijn. Maar ik heb in m'n hoofd zitten dat het toch nog wel eens mis gaat met één vruchtje wegknijpen
Twee jaar geleden had Lara ook twee vruchtjes op 16 dgn, daar is uiteindelijk Dunja uit geboren. Ook toen heeft de DA er een weg kunnen knijpen. Mijn DA drukte mij wel op het hart om echt op 16 dgn te scannen als je weet dat je merrie een dubbele eisprong heeft gehad, dan zijn de kansen om een vruchtje weg te kunnen knijpen het grootst. Spannend hoor, drie merries tegelijk scannen, het zou leuk zijn, scheelt je volgend jaar veel waaktijd!
Ik lees dat meerdere raar opkijken van het longeren, kun je je voorstellen hoe ik keek toen "oude" Venderbosch dat tegen mij zei. Ga maar even longeren, meestal helpt dat wel. Ik ga altijd scannen bij de Radstake, die DA daar heeft echt enorm veel ervaring en het is ook altijd giga druk.
Wat een leuke combi's worden er weer gemaakt voor dit jaar, Floris vind ik op papier een prachthengst, maar hij mag van mij nog iets meer wit hebben voor een Gelderse

Wordt Ilona dit jaar niet meer gedekt Inowa? Fijn dat Pepper in een keer heeft gepakt.
Als ik het zo lees zijn er veel merries die snel oppakken dit jaar, dat was vorig jaar wel anders