O echt?! Had ik nog helemaal niet door haha. Had ook geen idee dat Rosa vandaag op 65 zat haha, was effe met hele andere dingen bezig. Maar wel leuk! En reken jij ook met 340 dagen?
ja dit jaar wel haha 1e veulen is met 335 dagen gekomen, 2e veulen met 345, dus nu ga ik ertussenin zitten
Replay kwam vorig jaar op 345 dagen, als dat nu weer zou gebeuren komt ze wel heel dicht in de buurt van koninginnedag. Ach ik zou het er nu al wel uit willen kijken, maar dat zou niet goed zijn he?
Edit; ik hoop voor jou dat Wilma die trend niet doorzet, want dat zou betekenen dat ze pas met 355 dagen zou bevallen.
Hier zit mijn laatste merrie (Misty) op dag 100 En ik kreeg een mailtje dat ze het eerste deel van haar lange reis heeft gehad, zo'n 2500km op de trailer naar Texas... Nu nog een paar weken in quarantaine en dan vliegt ze naar NL. Hopelijk krijg ik vandaag of morgen wat foto's, eens kijken of haar buikje al groeit
Heb net even contact gehad met de kliniek in België, Hala is geïnsemineerd, en moet rond 4 augustus gescand worden. Nu maar duimen dat het goed zit!
Tjinta
Geplaatst: 25-07-11 16:33
Whow mooie mijlpalen al 100 dagen!!
*gaat even rekenen hoeveel dagen Catate er nu op heeft zitten*
En hier ook een teleurstelling... Tenna is niet drachtig gescand. En het jammere is ook geen follikel te zien. Waarschijnlijk is dat er al af. pffff dat is dan wel een hele snelle hengstigheid geweest. tis vandaag pas 16 dagen na de vorige eisprong.
Na ja over 10 dagen komt DA weer even kijken of er wat in ontwikkeling is of niet!
Paint-horses
Geplaatst: 25-07-11 16:53
Iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen gaat al hard voor sommige MarijeR, hoe lang moet ze in quarantaine? Spannend hoor!! Al_Zawraa, duimen dat het nu goed gaat met Hala Kaotictjinta, jammer dat het follikel al weg was
Bimmetje
Geplaatst: 25-07-11 18:14
kaotictjinta, wat oliebol zeg! Hopelijk snel weer wat ontwikkeling voor haar.
AZ, nou ik duim mee voor je dat het nu wel raak zal zijn!
Marije, wat gaaf zeg! Mogen wij ook mee genieten als je foto's krijgt?
bedankt koatictjinta, word zenuwachtiger met de dag! Ik haat afwachten,heb er geen geduld voor! Wat een sombere verhalen, weinig geluk met de dames dit jaar precies... ... pfff ....
Oeh spannend Marije, ze komt stukje bij beetje dichterbij
Kitzbi, JEEJ bijna mijlpaal!!
Bimmetje gefeliciteerd met de mijlpaal!!
AZ ook ik duim voor je dat ze gepakt heeft
Kaotictjinta, wat balen zeg dat ze niet drachtig is, en al helemaal dat er nu ook geen follikel was...
Hihi, namen wisten we bijna al voordat ze drachtig waren!! Kan natuurlijk altijd nog veranderen, maar inprincipe zijn wij wat dat betreft al klaar Izz is morgen 50 dagen en Donna is dan 41 dagen!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-07-11 21:12
Kaotictjinta, ik zou toch niet te vroeg denken dat ze niet drachtig is. Neon heeft het ook een keer geflikt, niet drachtig maar ook geen follikel. Ze stond toen nog bij de hengstenhouder en ze is vanaf 18 dagen iedere dag gescand. De 5de dag zagen ze toch een verstoppertje-speler. En de merrie van Dendrofleur is een paar dagen geleden bevallen van een hengstveulen, van mijn hengst. Zou ook niet drachtig zijn. Had haar toch maar een dekbewijs gegeven, just in case. Paar jaar geleden was er ook een merrie gust, maar in oktober bleek die ook drachtig te zijn. Zo dus ook deze merrie. Bij die eerste drachtigheidsscan kunnen ze er toch mooi naast zitten.
Namen, dat vind ik altijd zo moeilijk! Een H is ook een lastige letter, nou vind ik alle letters lastig als het om namen verzinnen gaat. Mijn merrie wordt vrijdag weer gescand, kijken of het hartje het doet en of er uberhaupt nog wat zit. Toch wel spannend!
H is zeker een rotletter maar heb al een jaar een naam klaarliggen voor volgend jaar... Kwam een paar dagen na het inslapen van mijn veulen vorig jaar ineens in me op. Nu hopen op een gezond veulen waar het bij past
Dwyne, dat scheelt. Wat erg van het veulen van vorig jaar.... Dat zijn echt dingen die je nooit hoopt mee te maken! De naam van het veulen van vorig jaar heeft mijn moeder verzonnen; Floris en het huis van mijn ouders heet 't Nachtegaaltje dus we hebben er maar Floris van 't Nachtegaaltje van gemaakt haha