Wauw, wat een leuke combi! Ik hoop dat alles deze x wel gaat lukken! Heel veel succes
different1
Geplaatst: 09-03-11 23:54
ik heb een paar avonden meegekeken, maar altijd als het licht aan was. is ze, als het licht uit is, altijd zo aan het rondlopen? vind d'r erg onrustig, zoekend...
had dr idd dit tevoren nog niet zo zien doen,was ook behoorlijk zuur aan kijken. was daarna wat aan "wiegen"(weet niet hoe ik t anders moet zeggen ) met dr lichaam, maar lijkt nu rustiger ,wat aan het snuffelen/eten zo te zien? alleen ze is zo anders dan anders,of ben ik nu gek?! haha
Laatst bijgewerkt door malita op 09-03-11 23:59, in het totaal 2 keer bewerkt
mel, zat er eigenlijk nog verandering in tietjes vandaag?
Maydine
Geplaatst: 10-03-11 00:06
malita schreef:
blijf toch maar wat langer om dr nog even in de gaten te houden. ach ja ,redbull en een peukje erbij en ik ben weer even zoet(slecht....weet het)
Hahaha zo zit ik ook elke avond/nacht tot in de late uurtjes op mijn cam te staren hoor.. (mijn mini merrie Flora staat ook op ploffen) Peukie dr bij, red bulletje en staren maar..
Fee_
Geplaatst: 10-03-11 00:07
Volgens mij niet Probabeest, alleen verandering in buikvorm.
malita
Geplaatst: 10-03-11 00:08
volgens mij heb ik de afgelopen tijd (lees:nachten)meer gerookt dan normaal aranka weet bokt dan ook behoorlijk op stelten te zetten
meiden, ik ga nu echt mn bedje opzoeken. zit hier te knikkenbollen. mocht er verandering komen hoor ik het wel,mobiel ligt op het nachtkastje....(hoezo verslaafd?) weltrusten