sa wat een moeilijke maar moedige beslissing. Heel veel sterkte! Zit hier met folie een klein beetje met hetzelfde. De ene dag is het net een driejarige stuiterbal, de volgende dag staat ze weer treurig in een hoekje van de weide....weet soms niet wat wijs is voor haar....
ik heb vannacht weer over ivy gedroomd haha. ze kreeg een silver d'apple bont merrieveulen. en ik heb haar zien kegelen in mijn droom (al was dat weer van een ander veulen geloof ik )
Goede morgen, SA: Sterkte, vind het een moedige beslissing en waarschijnlijk is het ook de beste. Neonlight: Dat schiet al lekker op 320 dagen Kitzbi: Mooie merrie, hoe hou jij die staart toch zo schoon en wit?
Verder geen veulens vannacht?? Milton en Diesje hebben vannacht voor het eerst de uitloop open gehad. Vanmiddag miss het land weer even op. Vanmiddag gaat me zoontje weer ff op mijn andere mini toeren Eind april gaat alles hier lekker 24/7 het land op. Weide is wel afgelegen, dus kan ze niet steeds in de gaten houden. Maar ik heb er vaker merries met veulens gehad, dus dat zal wel los lopen.
jolandje
Geplaatst: 18-04-10 09:00
goedemorgen SA wat een een vreselijk besluit heb je moeten nemen zeg, ik snap dat het héél moeilijk is, ik wens jullie heel veel sterkte
verder weer prachtige veulies gezien
hiboune, wees maar blij dat je van die vent afbent, zo te lezen bracht hij alleen maar narigheid, je bent nog zó jong, ga lekker door met leven en je komt de juiste echt nog wel tegen hoor, zet ém op
kitzbi
Geplaatst: 18-04-10 09:04
guenivere @ Dat doe ik met groene zeep en vloeibare biotex en ik was de staart regelmatig hou niet zo van gelen staart bij een haflinger Dus gewoon goed onderhouden
Op stal zeggen ze wel hoor daar komt ze weer hihihi