Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
LadyAngel schreef:@Puissance Wanneer word die van jou hengstig gespoten? Omdat je wel weet dat ze 1 juni geinsimeerd gaat worden.
Die van mij word morgen waarschijnlijk hengstig gespoten, en ben wel benieuwd wanneer ze dan ongeveer geinisimineerd kan worden.
Allebei mijn merrie's laten beide niks zien eigenlijk.
De haf was bij toeval de eerste keer goed hengstig.
jennyk schreef:nada: wow 1.70! dat had ik niet gedacht zo op de foto's!
Dank voor het duimen, ik hoop dat het eitje weg is en deze ronde wel geslaagd zal zijn!
uletje schreef:Gefeliciteerd met alle drachtige merries!!
En degene die nog moeten wachten succes!!
En de guste merries.. BALEN!
Hier is gister werania weer geinsemineerd. Zaterdag scannen of het ei weg is. Hopen dat dat het geval is!
Verder druk aan het speculeren voor mijn andere merrie die net een veulen heeft gekregen. Welke hengst ik zou gaan kiezen..
MOEILIJK!!
@ manueeltje: Mijn merrie had in de kootholte (richting de hoef zegmaar) een blessure aan de diepe buiger. Zat nog aan een heel klein stukje vast. Slechte prognose dus.. We hebben haar laten behandelen met shockwavetherapie. Binnen 9 maanden mocht ik er weer op (stappen alleen hoor) met een jaar mocht ik draven en iets galopwerk. Succes in ieder geval!
Puissance schreef:LadyAngel schreef:@Puissance Wanneer word die van jou hengstig gespoten? Omdat je wel weet dat ze 1 juni geinsimeerd gaat worden.
Die van mij word morgen waarschijnlijk hengstig gespoten, en ben wel benieuwd wanneer ze dan ongeveer geinisimineerd kan worden.
Allebei mijn merrie's laten beide niks zien eigenlijk.
De haf was bij toeval de eerste keer goed hengstig.
Maandag is het plan.
De vrouw die langskomt van de hengst zegt dat 7 dagen na het inspuiten het beste is, dus dat gaan we proberen.
Ik denk dat ze wel weet waar ze over praat.