Lin krijgt NU al uier.

Zo, da's dr uit !
Wie wachten er lang op veulens ? Voor jullie vrees ik dat Linda d 20e mei niet haalt en toch een inhaalslag aangaat.
* Gaat tieten-foto's plaatsen zo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wie wachten er lang op veulens ? Voor jullie vrees ik dat Linda d 20e mei niet haalt en toch een inhaalslag aangaat.

Gefeliciteerd! Na 2 uur nog niet gedronken is wel minder, heb je hem wel biest gegeven?
)

Ik wist trouwens helemaal niet dat die witte puntjes opgedroogd melk is, Odin heeft dat ook een beetje, maar ik dacht gewoon dat het zo hoorde 
Ze is nu al 345 dagen...

) Ik heb de veearts het geslacht laten bepalen en het is toch echt een hengst
varkensoogjes (daar ben je palomino voor, trekt wel bij) en 4 witte sokken met een lange kol. 

Dus we proberen het gewoon nog een keer met deze combi want hij lijkt wel geslaagd 
Ik word toch wel weer een beetje blij als ik al die leuke veulentjes zie! En die dikke buiken natuurlijk.. Iedereen met een veulen, gefeliciteerd. En iedereen die er een verwachten, succes!
Hij is leuk
Lekkere buik heeft ze, maar die spenen zijn nog veel te verliefd op elkaar 

melanie20 schreef:vanneke ook van mij gefeli!!
wat een plaatje!!!!
blijft tie zo gestippelt? of kan die ook nog verkleuren?

heb maar even een raampje open gedaan en de radio iets harder
Ik hoop toch dat het veulen snel komt want dit hou ik echt niet lang meer vol

trutje schreef:Ja, op 15 mei is ze 11 maand drachtig, maar de veearts zei 1,5 week terug al dat we haar maar in de gaten moesten gaan houden
Djesseka schreef:Nou, er is nog niks.. Ze heeft nog 4 uur de tijd! Haha.
Djesseka schreef:Nou, er is nog niks.. Ze heeft nog 4 uur de tijd! Haha.