ik tel het maar gewoon door in maanden
12 november (komende zaterdag) zit die van mij op precies 5 maand. Ze geniet van alle aandacht en nu ik meer tijd over heb kan ik ook meer tijd met haar doorbrengen qua borstelen etc. Het blijft een eigenwijs ding maar ik ben bloed nieuwschierig naar het veulen!Die van mij is overigens medio mei 2007 uitgerekend. Nu ben ik aan heb dubben wat ik nu precies wil gaan doen. Zowiezo beleren na die tijd (ze is dan net 4). Maar zouden jullie je merrie nog een keer laten dekken
De reden dat ik twijfel is dat als ik haar opnieuw laat insemineren je natuurlijk wel weer een laat veulen hebt of iig de kans erop. Zouden jullie je merrie daarom een keer overslaan?
Kan ik me erg goed in vinden. Mensen verbazen zich er vaak over dat ik al ruim vijf jaar dagelijks voor paarden zorg waar ik, met uitzondering van Spark, niet op rijd. Het tutten met die beesten en de liefde de ze geven is zoveel meer waard!
!!!
Of zou het een heel laat veulen zijn?
Het gevoel was bij hem niet goed, koos ik voor een andere DA en die had haar gelijk bij de 1e keer al drachtig. Dus ik "baal" een beetje dat ik daarom nu wat later ben. Het was voor mijn merrie de 1e keer dat ze gedekt werd, voor hetzelfde geld pakt ze volgend jaar gelijk weer