Antoontje kan jou merrie niet zonder deken? Het is zo'n lekker weer! Het uier gaat er op lijken he? Niet ongerust worden, het komt er echt wel uit
marlijntjuh, je moet maar zo denken je hebt een paar mensen heel erg gelukkig gemaakt, die hebben zich een paar dagen helemaal druk gemaakt om deze dag en een kleine troost zijn die boobs van Puzzle!! Dat gaat goed joh!! Ook haar kontje is het helemaal klaar voor GO GO Puzzle!! Das niet helemaal raar, dat hoort er allemaal bij!! Your babe is on its way!!
Maar dan zie ik MISSY!!!!!! daar wordt ik ook helemaal vrolijk van dit gaat goed dit gaat goed!!!
Ods, dr staat nog best een windje en t is een dunne regendeken, hij houd alleen de wind tegen ( en regen maar het regend niet) op stal staat ze meesta; wel zonder.
Oh oke, misschien heb ik teveel de zon in mijn bol zitten dan dat hij buiten straalt, ik ben blij dat ze zonder deken kunnen, ze zijn zo aan het verharen geweest en ik wilde nu eens genieten van die buik!
Maar ik heb Snap er ook een groot plezier mee gedaan hoor, ze had zo'n hekel aan die deken op het laatst!
Geen veulies vannacht, jammer hoor, er komen er dalijk natuurlijk weer tig tegelijk
Antoontje nog niks... jammer hoor dat wordt nog een paar nachten gezellig bij die haan......
Keevagirl gave foto
Marlijntje ze zien er beide lekker drachtig uit zeg enne een harskegel dus het zit er aan te komen!
Welkom Kyralover!
Frenia blijven proberen wij willen wel een steigerfoto zien hoor!
Tinkerloos heb iid je filmpje niet gekeken , hij bleef maar laden probeer het later nog eens.
Nou mijn merrie staat sinds gister met een dik been, ze heeft een wondje en hop meteen een dik been, ze is niet kreupel gelukkig dus dat valt weer niet tegen ze staat nu lekker in de wei, dan kan t mooi wat slinken, vanavond ff de slang erop, het lijkt trouwens wel of het veulen weer een groeistuip heeft gehad, ze opeens weer een stuk dikker
kyralover; dan zet je hem toch vast aan een paal oid Rsl is aardig vooruit gegaan ze staat levenloos voor zich uit te staren, haar uiers zijn aardig het zelfde gebleven ze heb wel een behoorlijk punt kontje.
Nou hier is Snap dan! Reeds 230 dagen drachtig en tijdens de fotoshoot in een behoorlijk traag gestel, madam en haar vriendin waren een middagdutje aan het doen na hun hooi
Duffe foto's he? Het was geen klap aan bij ze!
En nog eentje van haar boobs....
Jammer dat ze niet wat bewegelijker waren maar wilde ze ook niet opjagen... en ach, dit heeft ook wel wat vind je niet?
hier weer een paar fototjes van glenda der uiers op dag 320 hoe ze er 2 dagen geleden uit zagen; (dag 331) haar buik op dag 300; glenda der buik 2 dagen geleden; (dag 331)
@Christamoor: Ik weet eigenlijk niet waarom ze nog niet op de wei mag na die week. Zal ik volgende week eens vragen. In de bak zal waarschijnlijk ook maar eventjes mogen. Iemand vroeg ook om foto's: Die maak ik volgende week
Nog geen veulens erbij dus? Jammer... Misscjien vannacht weer dan!
Heb weer leuke foto's voorbij zien komen Heb alleen niet alles bijgelezen want ben een heel klein beetje veel brak
Jeej wat een dikke buiken zeg!! Ik ben benieuwd wat er uit Puuz dit jaar komen gaat... Wie weet een keer een merrie.. En ben natuurlijk ook benieuwd naar Missy's veulen. Ze zien er goed uit!!
Jammer dat Faye weg is.. Ze zag er (achter) Puuz er wel groot uit zeg..