Update: Rembrandt doet nu of er niks aan de hand is. Vrolijk , bokkend door de stal. Dat wat hij gisteravond ingespoten heeft gekregen doet het voor nu goed. DA komt straks weer.
Fijn dat het weer de betere kant op gaat Baudyh, hopelijk blijft het nu goed gaan.
baudyh
Geplaatst: 30-03-21 12:00
Super lief hoe jullie mee leven met kleine Rembrandt. De DA is net weer geweest. Ik vroeg al of hij hem drugs had gegeven want hij was aan het jump style door de stal. Zijn ademhaling is nog altijd te snel. Maar gelijk in en uit. Dus dat is goed. Hij word al tegendraads met spuiten geven. Dat is ook goed. Voor nu blijven temp. En pillen geven. We gaan het zien
Renske ik snap je helemaal! Ik kan ook bijna niet meer wachten, maar nog 43 dagen tot veilig hier , dus ik ga best nog wat geduld moeten hebben.
cp112
Geplaatst: 30-03-21 12:20
Oh wat fijn Baudy!
Hier heeft het slaapgebrek gelukkig geen effect op mn examen gehad. Hij was wel pittig maar beide geslaagd gelukkig. Nu nog 1 theorie examen en dan door naar de praktijk. En daarna kan ik dan paarden vervoeren dus wie straks nog transport nodig heeft
Zo fijn Baudyh en AM ! Lijkt het toch allemaal goed te komen.
Benieuwd naar de camera foto's AM. Heel knap veulen!
Gefeliciteerd CP
alicelover
Geplaatst: 30-03-21 13:27
Astrea, daarom denken we er nog even over na. Natuurlijk heeft aanhouden risico’s. Maar veel of weinig geld het is en blijft maar geld.... Ik gok niet commercieel, maar hobbymatig voor mezelf. Komt tijd komt raad, maar ga zeker niet over haast beslissen. Voor jou situatie ben ik ook bang.
Fijn dat ze het drinken ontdekt heeft Luutje!
Baudyh, fijn dat het nu beter lijkt te gaan. Ik blijf voor je mannetje duimen.