Weet trouwens niet meer wie het vroeg over zaadkwaliteit Casanova du Bois. Maar zat bij zijn zaad niet zo'n papier als bij First Date. Dus antwoord moet ik schuldig blijven.
Succes allemaal morgen! Heb te weinig duimen om te draaien
Cynthia82
Geplaatst: 17-05-20 21:16
mirjamalvaro schreef:
Weet trouwens niet meer wie het vroeg over zaadkwaliteit Casanova du Bois. Maar zat bij zijn zaad niet zo'n papier als bij First Date. Dus antwoord moet ik schuldig blijven.
Dat was ik Bij mij zat het er inderdaad ook niet bij..
Balou_lover
Geplaatst: 17-05-20 21:55
Gefeliciteerd met alle drachtige merries
Oooohw succes allemaal morgen... spannend hoor! Ik duim voor jullie allemaal voor positieve scans
Hier is Kate nog steeds niet hengstig... of nouja... ze laat nog steeds niet zien... hebben meer van jullie hier last van?? Weet ff niet zo goed wat te doen...
Zijn er eigenlijk meer mensen die natuurlijk dekken?
Balou; Op welke manier schouw je de merrie nu?
Mijn merrie wordt geinsimineerd, maar met mijn hengst dek ik momenteel nog wel natuurlijk.
Nou merrie vanavond eens bij de hengst gehouden om te kijken. Ik heb haar geloof ik nog nooit zo boos naar hem gezien Vorige keer was ze namelijk 7 dagen voor de eisprong al zeer hengstig (kwa gedrag, op scan nog niets te zien). En aangezien ze aankomende zondag op 21 dagen zou zitten, had ze eventueel dan vandaag al hengstig getoond. Nou over een dag of 4, dag 18 nog maar eens schouwen.
Mijn Haflinger is ook natuurlijk gedekt. A.s. vrijdag ga ik weer bij de hengstenhouder langs om haar te schouwen, ze zit dan op 17 dagen na het afslaan. Mocht ze nu ook afslaan, dan laat ik haar het weekend scannen op dracht voor de zekerheid en een eventuele tweeling voor zijn.
Jeetje wat gaan jullie hard hier, net alles 'ff' bijgelezen.
Hier wat hectisch afgelopen week, nieuwe stal bouwen, veulen geboren, andere merrie scannen en nog een scannen, kittens waar moeder poes niet voor wil zorgen etc..
Carienke afgelopen donderdag weer geinsimineerd en zaterdag was 't ei weg gelukkig. Woensdag bloed afnemen om te kijken of ze genoeg hormonen maakt om een vruchtje in stand te houden