Faline schreef:Ja Aniek, stonden wij vorig jaar niet bij de hengstenkeuring toen die van jou er 's avonds toch werk van ging maken? Wie weet doet ze hetzelfde als je naar Amsterdam gaat
Verrichtingsonderzoek

Was ik net thuis, kreeg ik een berichtje van Mariska. Roos spoot melk en moest maar snel die kant op komen. Allebei lange dag gehad, dus hoopten maar dat ze niet te lang zou wachten.
Nou ik snel m'n perscentrum inpakken (moest de volgende dag ook nog foto's versturen naar PK en ook nog voor website geloof ik), kwam ik daar aan lag Raisa er al naast

Dus ja, valt weinig van te zeggen bij Roos. Stond nog niet echt spanning op gisteren nadat ze buiten had gelopen gelukkig. Maar goed, moment dat er wat melk uit komt, kan ik dus eigenlijk niet meer (ver) weg

Woensdag is eigenlijk nog steeds te vroeg, maar als ze wel een sprintje maakt, ga ik niet rond 16u naar A'dam en verwachting is dan ook dat we half 4 's nachts terug zijn. Kan nog zelf met de auto gaan, dan kan ik op elk moment weg, maar ja dan is het alsnog ruim 2 uur rijden...
Linda, dat is wel een mooi gezakte PH en harsjes, spannend!

Kabayo, dat is schrikken zeg! Maar leek me ook wel heftig voor alleen zwangerschapskwaaltjes. Geen ervaring met spierbevangenheid, maar zo te horen hier kan het meerdere oorzaken hebben. Hopelijk voelt ze zich snel wat beter in ieder geval!!

juval, een compleet lijstje is denk ik lastig... Stamboek is niet zo goed met website up-to-date houden. Daarnaast heb je ook nog alle basisboek hengsten/hengsten met deklicentie. Op FB is wel een pagina waar hengstenhouders adverteren, verder gewoon een beetje rondkijken en vragen ben ik bang.
Wat voor eisen/wensten heb je voor een hengst?
Fotsy, auw!! Dat ziet er niet erg prettig uit!
En Elsa heeft inderdaad ook goed vaart gemaakt met haar uier opeens!