Linda2008: Leuke merries zeg. Jupiter heeft echt een gave kleur en Starbucks is mooi chique. Fijn dat Jupiter het nu niet zo rekte.
AniekR: Prachtig merrieveulen heb je nu lopen zeg, helaas niet makkelijk als je het eigenlijk niet aan wilde houden. Fijn ook dat je de keuze nu hebt kunnen maken wat betreft date van dit jaar. Geniale foto van de drie hengstige mutsen

Fosty: wat ontzettend jammer zeg, ook als ze in het verleden lastig drachtig werd. Dan is dit toch wel een stressvolle periode voor je.
Seven: Zo dat mag je gerust een babyboom noemen, zeg maar gedag tegen je nachtrust

Jarmo heeft een mooie Friezen combi, hopen dat het gepakt heeft de 2e keer.
hinte: ik hoop voor je dat Trees de da ongelijk gaat geven, zou leuk zijn, twee veulentjes samen.
Setteli: 42 dagen alweer, fijn dat ze die grens voorbij is

Ennasil92: fijn dat de dates met Misha goed gaan. Tja nog een ukkie laten dekken, aan de ene kant snap ik je beredenatie van maatjes en reserve helemaal. Aan de andere kant is er natuurlijk een redelijk overschot elk jaar van Shet veulens, ik weet niet of Sterre papier/premies heeft? Als het veulen voor de verkoop zou zijn, zou ik het zelf niet doen. Maar dat kan je zelf het beste inschatten.
juval: jouw merrie maakt het je ook niet heel makkelijk.
suffie: Gefeliciteerd! Fijn ook dat het wegknijpen toch goed is gegaan.
Murosch: ook al moeten wisselen van hengst, dat lijkt me echt vervelend zeg. Ben wel benieuwd naar wat meer flatterende foto's van de hengst.
nine1987: Een doorgen**kte sloerie, dat is een manier om het te beschrijven haha. Door de wasstraat ermee dan maar

Welkom TJolieke en Quir!
Ik ben gisteren even op bezoek gegaan bij Kirsten, fijn om haar weer even te zien. Volgens mij mist ze mij voor geen meter