Ze geven vanaf 13 april heel goed weer op (of dat ook komt is natuurlijk de vraag) maar vik is dan ook uitgerekend dus ik hoop dat zij niet over de 360 dagen heen gaat. Denk dat ik dan gek wordt!
hier geen verandering, uier nog steeds vol en melk smaakt nog wat zoutig wel had ze een ronde circel in haar stal gemaakt zag er bizar uit. Stro tegen de zijkanten op, netjes in een hoek gepoept en geplast en in het midden een ronde platte plek haha. Hooi was wel op nu vreemde merrie
Sterkte komende tijd Inowa, zal niet makkelijk zijn.
Liberty heeft helaas wel last van de trap die ze heeft gehad. Het doet pijn en mag er niet aanzitten. Verder wil ze wel rollen en draven en stapt ze nog goed over. Dus komende dagen even goed blijven koelen en veel blijven stappen, dan is het hopelijk wel weer over.
MDJ
Geplaatst: 04-04-15 13:17
Gefeliciteerd Jibbel! Fotoooo's
Jeetje, 360 dagen! Hopen voor je dat het zij snel meld.
Verder nog meer volle uiers, hier nog niet, zit weinig verandering in tot nu toe.
Yess, ik kan en mag een camera ophangen op stal. Met een beetje geluk heb ik hem volgende week woensdag binnen. Hele geruststelling, is toch een stukje makkelijker waken.
Wat is het spannend voor velen hier zeg, ik ben erg benieuwd naar al die kleintjes
Ik heb last van pré-bevallings stress hier hahaha, mijn gevoel zegt dat er een paasveulentje komt bij ons (maar mijn gevoel heeft het al een paar keer fout gehad ook) en nu het zo dichtbij komt krijg ik helemaal de kriebels!
R.X.
Geplaatst: 04-04-15 14:32
Muosch, moet je gewoon ff krabben zijn de kriebels zo weg.
Mijn camera doet het weer beter, hij focusde teveel op een paar spinnewebben gok ik, want ik had echt bagger beeld, gister even alles weggehaald en het is nu weer een stuk scherper
Lovelyn
Geplaatst: 04-04-15 15:48
Nou vannacht weer bij ushi geslapen en om half 7 maakte ze het even spannend maar toch weer geen baby
Wel zaten haar hele achter benen onder de melk spetters dus dan maar weer hopen dat ze het vannacht gaat doen.. Wel medelijden met mezelf het word vannacht maar 1 graden Ook had ze een ph waarde van 5,5! Afwachten maar!
Vandaag is de eerste fotoshoot van Celly en Karri geweest en ik heb voor het eerst weer even kort gereden, ze deed het super! Op het begin nog veel hinniken maar des te langer ik erop zat des te minder werd het en des te beter ging ze weer lopen