Slim hoor @pretty, ik kan ook zo Guess op al onze merries zetten maar eentje past er echt niet goed bij omdat ik weet hoe de merrie fokt dus daar gaan we speciaal een aantal uur voor rijden want die hengst staat in Franstalig België maar vind ik een zeer toepasselijke hengst voor haar. Dus dan gaan we voor die en niet voor de makkelijke keuze
Ja mijn ouders zijn gescheiden. Dus mn pa heb ik iets minder contact mee. Maar hij is toch mn papa. En als ik dit schrijf springen de tranen in mn ogen. Want ondanks dat ik hem af en toe wel kan schieten wil ik niet dat er iets mis gaat. En zeker dit niet
Fotsy
Geplaatst: 11-05-15 19:47
Sterkte rianne
Sheryn je weet wat je wil
Hier ging de rit verbazend goed
maar helaas geel lichaam net te laat, gisteren communiefeest dus kon niet anders
suffie
Geplaatst: 11-05-15 20:09
Ah, dat is jammer. Wacht je nu de volgende hengstigheid af of ga je haar hengstig spuiten over een paar dagen?
Goed Evelyne! Knap veulen zo lekker rustig al. Alsof ze het altijd doet Wel zonde dat het net niet meer lukte, maar het is geen ramp als er een mooi veulentje uit komt volgend jaar, dan maar ietsjes later he.
Icecrystal
Geplaatst: 11-05-15 20:37
Rianne; Wat erg.. heel veel sterkte ..
Pretty; Ja nog een weekje, kan haast niet wachten!!
Dat heb je goed. Als je nu nog had geïnsemineerd heb je inderdaad kans dat de baarmoedermond al dicht is voordat ze is opgeschoond en heb je meer kans op ontstekingen. 7 Dagen is voldoende hoor, fijn dat je de merrie zo goed kent qua hengstigheid. Laat je haar weer door dezelfde hengst dekken?
Fotsy
Geplaatst: 11-05-15 21:35
jep dezelfde hengst, haar veulen van dit jaar is echt een schatje, goed karakter, nieuwsgierig en niet echt angstig maar toch even nadenken voor ze iets doet, en mooi kleurke, niet onbelangrijk als liefhebber van bijzondere kleurtjes en super goed gebouwd, stoppen, roll backs en goeie galop, het zit er al in
even vraagje moet ik die spuit in de koelkast bewaren of op kamertemperatuur?
Paint_Lover
Geplaatst: 11-05-15 22:06
Yes! Helemaal happy! Nog 1 scan te gaan over 2 weken maar so far, so good.
Mijn dametje is dragend gescant... Due date: +/- 24 Maart 2016
Fotsy
Geplaatst: 11-05-15 22:08
cubalibre goed zo, kijk ook heel erg uit naar jouw combi
Wij bewaren alle medicijnen altijd in de kelder, in jouw geval zou ik het dan in de koelkast bewaren en kort voor het spuiten op kamertemperatuur laten komen.
En ik zie een voorzichtige felicitatie voorbij komen. Mijn Luna is vandaag alweer 1 maand drachtig, nog 10 te gaan..........