Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
QualityLover schreef:Ik vertelde het tegen mijn moeder, en die zei: Misschien heeft de merrie haar veulen opgegeten?' Klinkt heel raar, zou heeeeel misschien toch kunnenHeel veel sterkte igg!
Karanto schreef:QualityLover schreef:Ik vertelde het tegen mijn moeder, en die zei: Misschien heeft de merrie haar veulen opgegeten?' Klinkt heel raar, zou heeeeel misschien toch kunnenHeel veel sterkte igg!
Áls dat zou kunnen dan zal dat denk ik eerder gebeuren wanneer de merrie haar foetus al heel vroeg verliest. Althans, volgens mij komt dat bij andere diersoorten wel voor, maar dat zijn dan waarschijnlijk allemaal roofdieren.
Cayenne schreef:@ PVD: Lijkt mij dat alleen een DA dat kan beoordelen.
traan_beauty schreef:Gestolen zou een optie kunnen zijn... Maar waarom zou je een pasgeboren veulen willen stelen. Volgens mij heb je daar veel te veel werk mee zonder de moeder..
Danae schreef:Heeft iemand een foto van de merrie in kwestie ergens gezien, ik heb een pb gehad van haar om even mee te kijken, maar ze is nu offline..
Ik heb nu namelijk even tijd om te kijken naar de foto, vanavond en morgen ben ik niet thuis...
potverdikkie schreef:Cayenne schreef:@ PVD: Lijkt mij dat alleen een DA dat kan beoordelen.
tja, ik ben dan geen gediplomeerd dierenarts, maar kan wel logisch nadenken.
upperlady schreef:tyleysmiley, dat was mijn verzorgpaardje die ik zie als mijn paardjes. ee, 13 jarige(daar gaat dit verhaal over) en een 7 jarige(moet in juni bevallen
upperlady schreef:bedankt potverdikkie! hahaha je hoort het vanaaf via telefoon, en de rest natuurlijk ook! groetjes!
slimmerik schreef:upperlady schreef:tyleysmiley, dat was mijn verzorgpaardje die ik zie als mijn paardjes. ee, 13 jarige(daar gaat dit verhaal over) en een 7 jarige(moet in juni bevallen
Dus dit is een verzorgpaard. Is het een pony of echt een paard? En wat heeft de eigenaar tot nu toe ondernomen?