Het is een vruchtbaar dagje vandaag.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat met een merrie waar eigenlijk niet zoveel aan veranderd moet worden
 En dat met een merrie waar eigenlijk niet zoveel aan veranderd moet worden  

Gelukkig was het plan zowiezo om niet te vroeg te beginnen dekken, en haar eerst nog wat op de weide te gooien, ze wordt dit jaar 3 maar is pas van eind juli en nog vrij jeugdig. Momenteel denk ik mss Corland, heb eens een merrie daarvan gereden die echt supergaaf was
 Gelukkig was het plan zowiezo om niet te vroeg te beginnen dekken, en haar eerst nog wat op de weide te gooien, ze wordt dit jaar 3 maar is pas van eind juli en nog vrij jeugdig. Momenteel denk ik mss Corland, heb eens een merrie daarvan gereden die echt supergaaf was 

*
 *

Sjoert schreef:Die staat bij zn nieuwe eigenaar op stal. Zal binnenkort wel dag en nacht het land op gaan met 2 andere hengsten.
Hij is nu nog steeds onwijs gaaf
Bij Corland moet je letten op de maat ofniet?
 Wil ook geen te grote hengst, heb een beetje schrik voor een groot veulen dan, de moeder van mijn merrie is zo eens bijna in een geboorte gebleven omdat ze een te groot veulen had... En ik ben echt heel blij met de merrie, denk dat ze wel eens een heel fijn paard zou kunnen worden, maar daardoor ben ik ook wat overbezorgd
 Wil ook geen te grote hengst, heb een beetje schrik voor een groot veulen dan, de moeder van mijn merrie is zo eens bijna in een geboorte gebleven omdat ze een te groot veulen had... En ik ben echt heel blij met de merrie, denk dat ze wel eens een heel fijn paard zou kunnen worden, maar daardoor ben ik ook wat overbezorgd   
  Kan bewegen en springen! En Contender-bloed lijkt wel te passen bij de stam, Cashman komt uit een volle zus van haar grootmoeder.
 Kan bewegen en springen! En Contender-bloed lijkt wel te passen bij de stam, Cashman komt uit een volle zus van haar grootmoeder. )
 ) )
 )

) of overmorgen wilde langskomen
 ) of overmorgen wilde langskomen