Volgende tegenslag... Gister medicijnen opgestuurd die vandaag met de post uit Winterswijk zouden komen. Nergens te bekennen. Ze moeten voor kwart voor 8 in Harlingen zijn zodat ze met de laatste boot mee kunnen. Wat een klere zooi! De bloedjes die we vd week opgestuurd hadden zijn ook nooit aangekomen. Vraag me af wat de volgende tegenslag is.
Pffft, blijft spannend zeg, ik lees net dat ze gegeten heeft en dan weer dat de medicijnen misschien niet op tijd zijn ... Ik zie dat Sigrid je misschien kan helpen ??? Blijf moed houden hoor !
Ik wens jullie heel erg veel sterkte..... ik denk gezien de dingen die ik hier gelezen hebt dat je merrie het niet gaat overleven. Zorg in ieder geval dat je de moederloze veulen centrale op tijd contacteerd zodat je veulen nog een pleegmoeder kan vinden. Het is wel goed dat het veulen al biest heeft gehad. Zo lang dat gat blijft bestaan (groeit niet uit zich zelf dicht hoogst waarschijnlijk) en de koorts blijft aan houden (peritonitis...) denk ik niet dat het goed gaat komen...
Het gaat echt de verkeerde kant op! De nieuwe pijnstillers slaan niet aan en de oude werken ook bijna niet meer. Zoals het er nu voor staat is ze haar laatste dag ingegaan. Dit begint een lijdensweg te worden en dat is nooit onze bedoeling geweest.
heel veel sterkte toegewenst, en ondanks dat het allemaal zo rot loopt, hoop ik toch nog ergens dat het goedkomt. heel veel sterkte. Maak de beste keuze! hoe is het verder met het veulen?