x_Marr schreef:welke site (2e keer )? Even een beetje terug lezen!!Maar vooruit maar weer: http://www.marestare.com/kruger.htm
veearts heeft net ook al gevoeld, ben benieuwd hoop dat het voor de merrie en veulen snel op gaat schieten nou.verdoving nu ofzo?
De mensen hebben wel veel ervaring zo ver ik weet met bevallingen, dus ik verwacht wel dat ze weten wat ze doen.Het felle licht is denk ik gewoon een lamp. Het is tevens zwart/wit beeld, meestal is dat altijd wel een beetje overbelicht of juist té donker...
Stravero schreef:Timokyana, hoe weet jij dat het de VA is? omdat hij een injectie toedient en lange handschoenen draagt met een mooi schortje voor
kan dat dan niet meer elinax? De merrie blijft toch weeen houden zolang het veulen er nog niet uit is toch?
weeenremmers? Daar heb ik bij merries nog nooit van gehoord. Wat het wel kan zijn? pijnstiller, antibiotica oid.
elinax21 schreef:dankjewel, en die andere namen ook uit het oud perzisch dan? Dat denk ik niet, ik heb gisteren de naam Atash aangegeven. Ui welke taal de andere naam komt daar heb ik geen idee van.En sorry het lukt ff niet via pb, ik zit namelijk in de auto te internetten met me telefoon....Hoezo verslaafd