rajate heeft vanmorgen dr echo gehad, het eitje is los.Nu wachten tot de 20e. Uiterekende datum op dit moment is 8 mei 2008
Donja - merrie is Donja (v. Stording) x Drange Rolv - uitgerekend 16 maart (fjord)Er zaten eerst 2 bevruchte eitjes, dus even de extra scan afgewacht.. Er zit er nu eentje en die groeit goed.
sjanty is gister gescand en drachtig veulen wordt verwacht rond 22 april Jennyk- Sjanty X Ricardo- 22 april
Yes, verlossende woord voor de 2 volgende merries...Donja - merrie is Aritha (ster v. Sonny af Hojmark) X Houston - uitgerekend 16 aprilDonja - merrie is Odette (v. Glennridge) X Whitesnake - uitgerekend 16 aprilBij odette zitten wel 2 eitjes (1 en een kleintje eigenlijk), dus zij wordt binnenkort weer gescand...Alleen nog mijn mini afwachten of die drachtig is...
Jeskim is vanmorgen drachtig gescand!! Was wel spannend want ze was niet heel duidelijk hengstig/niet hengstig..Dat wordt dus:Jeskim - Jeskim (Zidar x Damsig) x Timor - 20 april 2008
jennyk schreef:sjanty is gister gescand en drachtig veulen wordt verwacht rond 22 april Jennyk- Sjanty X Ricardo- 22 april foutje de datum moet 21 april zijn scheelt maar één dag, maar toch....
vanmorgen gescandsavana (neron) drachtig van kentuckynemo (draver x paso ) niet drachtig van napoli dus die gaat voor de tweede rondesas
Gisteren gescand:Frilonka ( Aktion x Klaroen ) Drachtig van D'amour ( Dream of Heidelberg x Plaisir D'amour)Uitgerekend 21 april
Heel tevreden dat ik mijn merrie ook mag aanmelden. Is dinsdag drachtig bevonden:Qilana - Forever (Voltaire) x Saros van het Gestelhof.Wanneer uitgeteld? Geen idee, maar gedekt op 20 mei. Hoeveel dagen wordt erbij geteld?
Soleil de Vie x Princess (rare naam voor een hengst maarja..) uitgeteld op ongeveer 6 mei 2008(Draver x KWPN)
Nicole288 - Epona (v.Goudsmid) x Vleut - 18 april 2008Palona en Wallona zijn ook drachtig, maar staan niet thuis, datums volgen nog.
Heb sinds een paar dagen een nieuw paard en ze is drachtig!Dus hier komt zeEilander Lavendel (v Goodwill) x Indoctro 1 Maart 2008