Duurt alleen zo lang tot ze 3 zijn he? Ik heb nu nog 1 2-jarige. Maar jeetje wat duurt dat lang. Is een vosje. Heeft een bruine mama en zwarte papa, maar ze moest vos worden. De maat heeft ze wel, maar de leeftijd helaas nog niet.
Wat loopt je merrie voor niveau? Want je hebt een ruin waar je z mee rijdt ,of niet?
Vreselijk lang hè Wat apart zeg, zo heeft de tweejarige een bles waarvan ik niet snap waar ie wegkomt
Merrie is puur voor de fok, is zadelmak maar nooit iets mee gedaan. Het is niet mijn merrie, we "leasen" haar voor de dracht, zeg maar. Ja, klopt, met mijn ruin rij ik z.
Ow, wat handig joh. Nog nooit van zo'n constructie gehoord. Maar ik neem aan dat de kosten dan wel allemaal voor jou zijn? Merrie is ook een mooitje hoor. Weet je al waar je haar dit jaar door laat dekken?
Supere 3 jaren gehad dan! Ook wel lekker voor de merrie dat ze even een jaartje rust krijgt. Ik heb mijn merrie 4 jaar achter elkaar gedekt en daarna dus niet meer, ze is nu 20 en met pensioen. En het is zo heerlijk om haar nu zo in de wei te zien. Af en toe rij ik haar eens, maar ze krijgt nu weer een beetje model. Een strakke buik krijgt ze natuurlijk nooit meer. Maar toch!
Ik heb ook een mooie Gribaldi in mn profiel, Veraine. Een volle zus van Unabalou die er ook in staat.