Is dat opa Sepp die zo aan het rennen is in de wei daarnaast? Zo de dames staan weer netjes op stal! Dat zal zeker voor Macy even lekker zijn geweest om op de wei te rennen!
Ooh! Het buitenritje van Macy en Lona gemist Ah... Het dotje ligt helemaal uitgeteld onder de lamp Mooi veulentje van Kay seg!
Ben je een beetje uitgeslapen Mork? Was leuk om te zien hoe die 2 door de wei renden! Inmiddels is die kleine Lona weer op de lange beentjes en heeft de melk-bar weer gevonden!
Hoe weten jullie altijd waar het het leukste is?? Ik vanachtend ook zoeken naar dat wei avontuur maar nisk gevonden!
Wanneer je de cam aan hebt staan van Macy en Lona dan kun je dat toevallig zien, nu werd het ook nog hier in dit topic vermeld.
hoi hoi allemaal.... ben er ook weer... degene die de verassing willen zien die ik voor marije heb gemaakt moeten me maar ff een pb sturen.... welke merries zijn nu spannend?
Ja ik heb ook niet zo veel te vertellen En de merries tsja ik vindze een beetje saai, heb ze nu ook niet aan staan