Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinne schreef:Weet je wat ik denk? Als jullie op dit tempo doorgaan, dan komt er zeker een 2e deel van het DBT!
Eliene schreef:En iedereen succes gewenst die op positieve scanuitslagen zit te wachten! Ik hoop dat jullie binnenkort ook voor mij willen/kunnen gaan duimen...
twinkel schreef:@ Nicole Ik ben hier zo verschrikkelijk hard en stevig aan het duimen voor Lita dat ik geen topjes van mijn vingers overheb om je te mailen.....
Zelf zit ik ook nog te wachten, tot 5 augustus.
Honey is wel erg rustig dus wie weet....
Aangezien mijn duimen al versleten zijn voor Lita, duimt er iemand anders voor mij????![]()
twinkel schreef:Aangezien mijn duimen al versleten zijn voor Lita, duimt er iemand anders voor mij????![]()
maroes schreef:
@ Pinky-girl, wachten duurt lang! Maar dat is toch ook wel het leuke van het dekken.
cheyenne01 schreef:IngLio schreef:@Cheyenne01: roep jij in 2006 tegen mij over msn "persen!" ???
ik denk het wel,houd er maar rekening mee inge, 30 maart is de dag.........
twinkel schreef:Even off topic: Ik ben blij met de warme reakties.....Er mag ook wel eens een complimentje worden uitgedeeld vind ik.
Ben nu behoorlijk ziek, ivm mijn handicap, en dan komt zoiets op bokt aan als een echte fijne troost. Thanks allemaal.!!!!!!!!
snoopy_689 schreef:Ik ben benieuwd of het echt een hengst wordt, ze zeggen dat als Merrie's tegenover andere paarden hengsten gedrag gaan vertonen, ze een hengst krijgen.Fleur heeft dit dit jaar naar een ander hengstig paard heel erg gedaan. Stampen, en die nek helemaal rond, en lopen brullen! Doet ze anders nooit, ze haat andere paarden!