Helaas is mijn eigen merrie gust gebleven dit jaar. Ik hoorde net van mijn vader dat ze nu goed hengstig is maar ik zal nog even moeten wachten. Ik heb mijn oog laten vallen op een jonge hengst (Quit Easy x Carentino) maar deze moet de test nog lopen.
De merrie van mijn vader is drachtig. Takitta is een Ahorn x Ramiro Z. en ze is drachtig van Quit Easy. Half mei is ze uitgerekend.
5 merrie's laten dekken 1 drachtig, dat is balen!!!!
ik verveelde mij, dsu heb ik voor de lol de lijst even zitten tellen. Er zijn dit jaar maar liefst 204 boktmerries die aangemeld zijn die een veulen verwachten! holy chips.. dat is een flinke rijvereniging vol
Wanneer? - Boktnaam - Hengst x (Afstamming Merrie) - Naam Merrie 30 maart - Sjuimpje - Weltmeyer x Meilenstiefel x Anstand x Fruhlingstraum I - Must be a manual
ook in almere op stoeterij sollenburg verwachten we een paar veulens dit jaar verwachten we er 16
stella (ferro) als eerste uitgerekend op 21 maart ze is drachtig van diamond hit
odien (partout) drachtig van krack c 9 april uitgerekend
lady (ferro) drachtig van olivi 19 april uitgerekend
eind mei begin juni is het het druktste dan zijn er op 1 dag 5 uitgerekend maar het wachten is op stella 21 maart is al bijna de eertse dit jaar alrijd weer spannend